מעבדת הדימיון ברון ארד צילום: עיריית רחובות
מעבדת הדימיון ברון ארד צילום: עיריית רחובות

מינהל החינוך מציג: חינוך חדשני וטכנולוגי במאה ה-21!

בשנת הלימודים הקרובה מינהל החינוך בעיריית רחובות מזמין את כל התלמידים בעיר לצאת למסע וירטואלי מופלא במעבדת הדימיון-הכיתה החדשנית תעניק לתלמידות והתלמידים חווית לימודים מהפכנית, מתקדמת וייחודית

פורסם בתאריך: 31.10.22 09:43

-->

בקומה השנייה של קריית החינוך ע"ש רון ארד מסתתר עולם דיגיטלי מופלא בשם מעבדת הדמיון. כשנכנסים לכיתה האורות כבים והתלמידים יוצאים למסע וירטואלי מרתק, על גבי מסכי ענק המופעלים ע"י מגע אצבע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


עם כניסת התלמידים למעבדת הדמיון הם יוכלו לבחור אם לבקר בפירמידות במצרים העתיקה, לסייר בהר געש, לצלול באוקיינוס השקט, לטוס לחלל או לצאת סיור ייחודי בבית הלבן בוושינגטון. על כל אחד מהנושאים הם יכולים ללמוד באמצעות סרטון וקטעי וידאו של 360, טקסטים ושאלות. את המערכת ינהלו התלמידים והמורים באמצעות מגע יד ובכך ייהנו מחוויית לימודים חדשנית, יוצאת דופן המעניקה להם את האפשרות לחקור את העולם באופן מוחשי ביותר.

אתמול (ראשון) מינהל החינוך בעיריית רחובות חנך לראשונה את הפרויקט הייחודי המוביל בעולם החדשנות החינוכית בארץ. הפרויקט נחנך במעמד מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן, יו"ר הנהגת ההורים צופית גולן ונציגי השכונה יחד עם אנשי מקצוע מטעם 'קרן אתנה' שהגיעו להציג את הטכנולוגיה החדשנית.

בשנת הלימודים הקרובה ייהנו כל תלמידי העיר מחווית הלמידה במעבדת הדימיון, החל מגילאי גן הילדים ועד לכיתה י"ב. בכדי להנגיש את הפרויקט החדשני גם לקהילה, הכיתה החדשנית תיפתח גם כמרכז קהילתי בשעות הערב.

 

רחמים מלול, ראש העיר: "העיר רחובות פורצת דרך ומובילה בתחום החינוך בישראל. מינהל החינוך בעירייה מקפיד להוביל חינוך עדכני, חדשני, טכנולוגי וערכי המתאים למאה ה-21. נמשיך להציע לתלמידי העיר חוויות למידה חדשניות וייחודיות"

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: " אנחנו מובילים חינוך עתידני ומעבדת הדמיון היא פרויקט ראשון מתוך מספר פרויקטים חדשניים שאנו צפויים להוביל בעיר בשנים הקרובות. מהטכנולוגיה המרהיבה ייהנו כל הילדים, בכל הגילאים, בכל רחבי העיר".

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: "חדשנות, טכנולוגיה, ערכים וחוויה לימודית הם אבני היסוד של מינהל החינוך בעיר. מעבדת הדמיון תאפשר לתלמידי העיר ללמוד, לחוות וליהנות מעולם תוכן מרהיב בדרך חווייתית ויוצאת דופן".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר