גן ילדים (צילום: Africa Studio / shutterstock.com)
גן ילדים (צילום: Africa Studio / shutterstock.com)

הורים ברחובות החדשה: "צהרון חוויות מושבת – הילדים ואנחנו חסרי אונים"

לילדי הצהרון באחד הגנים שברחובות החדשה אין צוות מאז תום הסגר, ועל כן הוא נותר סגור. ההורים, שנאלצים לעבוד שעות מעטות כדי להספיק לקחת את הילדים: "מצב מייאש. בחוויות לא נותנים מענה". חוויות בתגובה: "פועלים למצוא צוות קבוע חדש לצהרון"

פורסם בתאריך: 11.3.21 07:59

-->

ילדי אחד מצהרוני רשת חוויות שברחובות החדשה חיכו לחזרת השגרה עם תום הסגר, אלא שגם כשהקורונה פחות מאיימת הצהרון לא פועל כבר שבועות. הסיבה: מאז שנגמר הסגר לא נמצא צוות שיתפעל את הצהרון. ההורים המיואשים נאלצים לעבוד רק עד שעות הצהריים המוקדמות, כדי להספיק לקחת את הילדים בשעה 14:00. לדבריהם, בחוויות לא מספקים מענה למצוקה ואין עם מי לדבר.

"מערכת החינוך אולי חזרה לפעול ברחובות, אבל הצהרון שלנו עדיין מושבת כי חוויות לא מצליחים לאתר צוות שיתפעל אותו", אומרים ההורים. "אם לא מספיק שבשנת הקורונה לא הצלחנו לעבוד ונאלצנו להישאר בבית עם הילדים בסגרים, עכשיו גם כשנגמר הסגר אין לנו אפשרות לעבוד בשעות סבירות, כי צריך לאסוף את הילדים כבר בשתיים.

"מעבר לזה, ואולי אף יותר חשוב – הילדים זקוקים ליציבות במיוחד בשנה כמו זו שעברה עליהם. לא יכול להיות שארגון כמו חוויות לא מצליח להפעיל צהרון שכבר פעל בתחילת השנה, ושההורים שילמו עליו. עכשיו גם בפסח יכול להיות שהילדים ייאלצו להישאר בבית, כי בלי צהרון גם אין קייטנה. פשוט בושה".

אחת מהאימהות בגן, שכבר מיואשת מהמצב, שוקלת להוציא את בתה מהמסגרת הנוכחית ולהעבירה לגן אחר, שבו הצהרון פועל. כמוה, גם הורים אחרים מתחילים לשקול את הרעיון: "אין מה לעשות. המצב הזה יוצר בעיה עם העבודות שלנו ואם לא תהיה ברירה אנחנו נעביר לגנים אחרים", הם מסכמים".

מרשת חוויות נמסר בתגובה: "רשת חוויות פועלת למצוא צוות קבוע חדש לצהרון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר