הפלטפורמה
הפלטפורמה

מרכז הצעירים "הפלטפורמה" השיק את Free-school קורונה. בואו ליהנות מהרצאות חינמיות

מרכז הצעירים "הפלטפורמה" השיק את Free-school קורונה ומספק לתושבי רחובות מגוון הרצאות ללא תשלום המועברות על ידי תושבי העיר בתחומים שונים

פורסם בתאריך: 5.4.20 08:06

-->

משבר הקורונה אמנם גרם לעצירת השגרה, אך במרכז הצעירים "הפלטפורמה" של החברה העירונית רחובות החליטו להקים מיזם שינעים את השהות בבית, ירחיב אופקים וישמור על הקהילה מלוכדת יותר. מדובר ב-free-school, פורמט שנוצר באירופה ובמסגרתו אנשים מהקהילה מעבירים בהתנדבות ידע לאנשי הקהילה במגוון נושאים.

ההרצאה הראשונה במיזם הרחובותי שודרה בשבוע שעבר בלייב מדף הפייסבוק של הפלטפורמה, והייתה בנושא "לנצח את הקושי". ההרצאה הועברה על ידי עו"ד ספיר כהן, תושבת העיר אשר מגיל צעיר התמודדה עם מחלה של עצמות שבירות ומצאה את עצמה לא מעט פעמים במצב בו היא נאלצת להפסיק הכל, להתרכז בבריאות ולשמור על עצמה.

עו"ד ספיר כהן

עו"ד ספיר כהן

 

השידורים הבאים יהיו בתחומים מגוונים ובהם: אסטרונומיה, מוזיקה, בישול, ציור, ספורט, תזונה, ועוד. היום (ראשון 5.4) בשעה 18.30 דור המבול יבצעו הופעה מיוחדת; מחר (שני 6.4) מאיה כהן, יועצת עסקית בחברת success, תחלק טיפים לעסקים הקטנים להתמודדות עם המצב; ביום שלישי 7.4 גל גואטה תעביר שיעור פילאטיס; ביום חמישי 9.4 לין כץ תרצה על ניהול כלכלי; וביום ראשון 12.4 בשעה 18:30 יתארח די-ג'יי עידן מלטבשי שידאג למסיבה מיוחדת ומהנה.

אם גם אתם רוצים לקחת חלק ולהופיע בהרצאות אתם מוזמנים להשאיר הודעה באתר הפלטפורמה שכתובתו www.haplatforma.co.il, בעמוד הפייסבוק "הפלטפורמה" או בעמוד האינסטגרם "haplatformarehovot".

אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "המיזם היה מתוכנן להיערך ברחבי הפלטפורמה, אך בשל המצב הסבנו אותו לפורמט אינטרנטי. זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הזמן ללמידת תחומים חדשים. תודה לשני אקוע שאחראית על כל התכנים שאנו מצליחים להביא לכם בימים אלה. צעירים שמעוניינים לשתף אותנו בידע שלהם באמצעות פורמט ה"פריסקול" יכולים לפנות אלינו באמצעות הפייסבוק. אנחנו ממשיכים לשמור על קהילתיות אשר מייחדת את תושבי רחובות".

אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "אחד הגורמים העיקריים לחוסן חברתי הוא יצירה של שגרת חיים, תוך מתן מענה לצרכים שעולים. לכן חשובה כל כך הלמידה מרחוק, החינוך הבלתי פורמאלי וגם מיזמים כמו זה, שמאפשר למידה גם בתקופות מורכבות. האדם הוא יצור פעיל שזקוק להתפתחות ומשמעות, גם ובמיוחד בימים קשים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר