גן ילדים (צילום אילוסטרציה)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה)

מזכרת בתיה הצטרפה לתוכנית "ניצנים"

יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר המועצה אהוד אביר לב: "גם גני הילדים וגם כיתות ג' יפעלו בהתאם לחוק ולמתווה"

פורסם בתאריך: 1.9.17 07:00

-->

במרוצת החודש האחרון נחשפו כולם לתכנית "ניצנים", תכנית המכילה רפורמה בתחום הצהרונים ובכלל זה החלת מחיר מקסימום לגבייה אשר נקבע זה מכבר כחוק במדינת ישראל. החוק מחייב צהרונים באשר הם, גם במסגרות פרטיות, ובמתנ"ס מזכרת בתיה נאלצו להתאים מחדש את מחיריהם.

יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר המועצה אהוד אביר לב, מסביר: "מיד עם קבלת המידע אודות התכנית התכנסנו והקדשנו זמן רב כדי ללמוד את המתווה וכדי להבנות ביחד עם מערכת החינוך היישובית והנהגת ההורים את סל השירותים הנכון והמתאים ביותר לילדי המושבה. כפועל יוצא מהחוק ומהמתווה החדש, ובכפוף להנחיות ראש המועצה מאיר דהן, נאלצנו להתאים מחדש את התכנית. חשוב לציין כי עשינו את כל המאמצים למזער את השינויים בשטח ולמצוא נוסחה מיטבית במסגרת האפשרויות המוכתבות על פי המתווה.

אהוד אביר לב

אהוד אביר לב

 

"תכנית ניצנים לכיתות א'-ב' היא פרי דיונים שהתנהלו במועצה עם מחלקת החינוך והנהגת ההורים. לצד ההוזלה של המחיר להורי הצהרונים, שהיא מבורכת לכשעצמה, קיימות משמעויות נוספות וחשובות אותן נמשיך ונלמד יחד עם כל עם ישראל בעתיד. קיבלנו החלטה מקומית שגם גני הילדים וגם כיתות ג' יפעלו בהתאם לחוק ולמתווה צהרוני ניצנים. אנחנו נמשיך להעניק שרות מכוון למקצועיות, אדיבות ואיכות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם מערכת החינוך וההורים. על מנת לעבוד בשיתוף מלא יתקיימו שלושה מפגשים של צוות היגוי משותף ונפקיד על הוצאת דף מידע להורים. בהצלחה לכולם ושנת פעילות פורה ומוצלחת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר