חגיגת יום המשפחה של בית הספר סיני
חגיגת יום המשפחה של בית הספר סיני

'שתלתם ניגונים בי אימי ואבי': תלמידי בית הספר סיני ברחובות חגגו את יום המשפחה באירוע יוצא דופן בהיכל התרבות

כ-400 תלמידי בית הספר הממלכתי דתי סיני ציינו עם הוריהם את יום המשפחה בהיכל התרבות, וריגשו את זהר בלום במנגינות ובהופעות מיוחדות. בלום: "אני מגיע לכל בתי הספר בעיר ועוד לא נתקלתי בכזו משפחתיות"

פורסם בתאריך: 14.2.20 11:16

-->

הורי ולתלמידי בית ספר היסודי "סיני" ברחובות, ציינו היום (שישי) את יום המשפחה בהיכל התרבות העירוני. במהלך האירוע עלו הכיתות בזו אחר זו על הבמה, וניגנו ושרו בהדרכת המורה למוזיקה אלה בנגייב. באירוע המרגש השתתפו למעלה מ-400 תלמידי בית הספר והוריהם, וכן ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ששיבח את עבודת המנהל וצוות המורים. עוד נכחה במקום מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים בעירייה, שרה והב, שנהנתה ונשארה עד לסוף האירוע.

מנהל בית הספר, עמנואל סברי, סיפר כי הוא סוגר השנה 13 שנות ניהול, סוג של בר מצוה, וכי מהרגע הראשון זהר בלום ליווה אותו ואת בית הספר: "במסגרת הייחודיות הבית ספרית, כבית ספר מנגן, ערכנו מופע לרגל יום המשפחה בסימן 'שתלתם ניגונים בי אימי ואבי'. אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול על התמיכה, לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום ולמנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים שרה והב, על התמיכה הלא מובנת מאליה של כולם לקידום בית הספר. אני כמובן רוצה לומר תודה רבה במיוחד לילדים שלנו, אני מאחל לכם להמשיך ליהנות ובהצלחה לכולם".

זהר בלום: "אני מגיע לכל בתי הספר בעיר ועוד לא נתקלתי בכזו משפחתיות, חמימות וערכיות כפי שמורגשת כאן באולם. יש כאן צוות הנהלה יוצא מן הכלל בהובלת עמנואל סברי, ועד ההורים וצוות מקצועי מאוד של בבית הספר. בית הספר סיני, אני קורא לכם לצאת החוצה ולהראות לכולם את הדבר היפה הזה שאתם עושים כדי שגם אחרים יעשו כך. לפני כמה שנים יכולתם למלא אולי חצי אולם, אבל היום האולם כמעט מלא עד אפס מקום. אני רוצה לאחל לכם שתמשיכו להוביל לערכיות ולהצליח".

חגיגת יום המשפחה של בית הספר סיני

חגיגת יום המשפחה של בית הספר סיני


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר