אמיתי כהן, אלרואי אסרף וגולן ביטון בביקור בצהרון של רשת חוויות
אמיתי כהן, אלרואי אסרף וגולן ביטון בביקור בצהרון של רשת חוויות

ראשי רשת חוויות הגיעו לביקור פתע בצהרונים ברחובות

יו"ר רשת חוויות רחובות אמיתי כהן, מנכ"ל הרשת אלרואי אסרף והסמנכ"ל גולן ביטון הגיעו לביקור פתע ברשת הצהרונים, בין היתר כדי לבדוק את התשתית להנחת מדיחי כלים לפני הוצאת הכלים החד פעמיים משימוש

פורסם בתאריך: 28.1.20 17:54

-->

היום (שלישי) הגיעו באופן יזום אמיתי כהן יו"ר רשת חוויות, מנכ"ל הרשת אלרואי אסרף והסמנכ"ל גולן ביטון לביקור פתע ברשת הצהרונים במטרה לעקוב מקרוב אחר הפעילות, להקשיב לצוותים ולשוחח עם הילדים.

אמיתי כהן: "החלטנו לערוך סיור פתע על מנת להתרשם מהפעילות בזמן אמת ומצאנו את הצוותים והילדים מרוצים. בתוך כך, שוחחנו עם העובדות על ההחלטה להוציא את הכלים החד פעמיים, שמשמעותה בין היתר הכנסת מדיחי כלים. שמחתי לשמוע שהן תומכות ביוזמה. נמשיך להיות קשובים לשטח ולשפר את השירות כל העת".

אלרואי אסרף: "הגענו לראות את הפעילות מקרוב, שוחחנו עם הצוותים והילדים והתרשמנו מהעשייה הפדגוגית. בדקנו את התשתית להנחת מדיחי הכלים בגנים, זאת במסגרת המהלך שיזם יו"ר הרשת אמיתי כהן, להוצאת הכלים החד פעמיים מצהרוני הגנים. היה לנו חשוב לשמוע מהצוותים כיצד הם רואים את המשמעות ומה ההשלכות של השינוי מבחינתם. זכינו לתגובות חיוביות וטובות ואני מודה לעובדות המסורות שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר