נבלה של חולדה בגן כנרת
נבלה של חולדה בגן כנרת

הורים לילדי גן כנרת ברחובות מאיימים בהשבתה: "המצב התברואתי גרוע. חולדות מסתובבות בגן"

הורים לילדי גן כנרת שברחוב מרשוב ברחובות מאיימים להשבית את הגן לאור בעיות תברואתיות, ששיאן במכת חולדות. אחת האמהות: "הילדים נמצאים בריח של נבלה יום שלם". העירייה בתגובה: "בגן בוצעה הדברה יסודית מספר פעמים, אשר השיגה את מטרתה"

פורסם בתאריך: 26.1.20 19:22

-->

הורים לילדי גן כנרת שברחוב מרשוב ברחובות (מול בית הספר ויצמן) מאיימים להשבית מחר (שני) את הגן ולהגיע בבוקר למשרדי העירייה עם הילדים. זאת לאור בעיות תברואתיות בגן, ששיאן במכת חולדות.

אחת האמהות, טניה, פרסמה פוסט בפייסבוק ובו זעקה לעזרה: "שנת החולדה הגיעה לגן כנרת ולא, זו לא בדיחה. הצוות מקסים, המיקום מרכזי והילדים אוהבים את הגן. גן כנרת הוא גן מחבק ומקסים, אך מה לעשות, כמו גנים רבים אחרים בארץ הגן מופעל במבנה קרקע ישן. בחודשים האחרונים הצוות נלחם בתופעה מחרידה של חולדות בגן. מה שהתחיל כ"מקרה חד פעמי" שאולי יכול לקרות בבית קרקע, הפך לסיוט מתמשך לצוות ולהורים המודאגים.

"מדובר בגן של ילדים קטנים מאוד, בני 3-4, שנאלצים לשהות יום שלם במקום שאינו תקין מבחינה תברואתית. לאחר כל מקרה של גילוי חולדה או סימניה, ורק לאחר הפעלת לחץ רב, הרשויות שולחות נציג או אינסטלטור (אם בכלל) וכל פעם מדובר בפתרון מקומי. סותמים את החור ממנו יצאה החולדה, מחליפים צינור שאותה אכלה החולדה, סוגרים פתחים, ממלאים חורים ושום דבר לא עוזר. הרעל אינו מרחיק והחולדות חוזרות. את האמת, עצם הימצאות הרעל בשטח הגן היא עובדה לא פחות מפחידה מהחולדות.

"והריח. הילדים נמצאים בריח של נבלה יום שלם, לומדים, משחקים ואוכלים. אנחנו מחפשים פתרון ממשי, פתרון שיעבוד, ואם צריך בשביל זה לפנות את הגן למספר ימים ההורים בעד. הסיפור הזה חייב להיגמר, ולא באסון שנשמע ממנו בחדשות".

נזק שגרמו חולדות בגן כנרת

נזק שגרמו חולדות בגן כנרת

הילה, אם אחרת לילד בגן, אמרה ל"ערים": "מתחילת השנה אנחנו מתמודדים עם בעיות תברואתיות. בהתחלה זה היה חול מלוכלך בצואת חתולים, אחר כך זה עבר לזבובי חול שגרמו לעקיצות – הבן שלי למשל הגיע למיון עם נפיחות בעין כתוצאה מעקיצה, ואחרי זה הגיע השיא עם החולדות. לפני כמה שבועות 15 ילדים לא הגיעו לגן בגלל חום והקאות ולך תדע אם זה לא בגלל שהחולדות מסתובבות שם. זה מגיע למצבים אבסורדיים שהורים מנסים להזיז מקררים ורהיטים כדי למצוא את החולדות. מבחינתנו הגיעו מים עד נפש ומחר אני והורים נוספים מתכוונים להגיע עם הילדים לבניין העירייה בבוקר".

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "הנושא קיבל טיפול צמוד על ידי עיריית רחובות מזה מספר שבועות, לרבות ביקור בגן על ידי מנהלת אגף החינוך. בגן בוצעה הדברה יסודית מספר פעמים, אשר השיגה את מטרתה. היום בוצע בגן ניקיון יסודי על ידי עובדי העירייה, אשר יגיעו לפקח מקרוב גם מחר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיריה מגעילה לא אכפת להם מכלום עיר לא נקיה לא יפה תחבורה לא טובה. שוק מדריך ראש עיר שדואג רק לעשירים. בושה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר