פסטיבל החלל ברחובות
פסטיבל החלל ברחובות

חדרי בריחה, הדמיית פלנטריום, מופעים ושפע פעילויות: גם השנה ייערכו ברחובות אירועי שבוע החלל

שבוע החלל 2020 מגיע לרשת חוויות רחובות עם סדנאות יצירה ומדע, חדרי בריחה, הדמיית חלל בפלנטריום, מופעים, הצגות, משחקים ושפע פעילויות מדעיות לילדי בתי הספר ולציבור הרחב. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 13.1.20 13:45

-->

ביום שלישי ה-28.1, החל מהשעה 16:00 ועד 21:00, מרכז חוויות קרית משה ברחובות יקיים זו השנה השנייה את אירועי שבוע החלל להנצחת האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל, בשיתוף סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע, אגף החינוך בעיריית רחובות וחברת "ינוקא".

בשעות הבוקר יגיעו תלמידי בתי ספר בעיר לצפות וליהנות מכל הפעילויות, והחל מהשעה 16:00 ועד 21:00 הכניסה תהיה פתוחה לקהל הרחב. במסגרת הפעילות יקבלו הילדים דרכון איתו הם ייצאו לחקור את החלל בדרכים מגוונות ומרתקות, לצד סדנאות יצירה ומדע, שני חדרי בריחה תואמים, הדמיית חלל בפלנטריום (מצריך הרשמה מראש באתר "ינוקא" או באתר רשת חוויות), מופע מדעי "החיים בחלל", מיצג ענק חווייתי ורב חושי המדמה תחנת חלל אמיתית, ועוד.

פסטיבל החלל ברחובות

פסטיבל החלל ברחובות

 

בחללים הפתוחים יתקיימו תפעול רובוט חללי, מחנה אימונים, משחקיית ענק, קולנוע, כפפות חלל, מתקן ג'אירו להמחשת חוויית חוסר המשקל בחלל, טלסקופים משוכללים לתצפית על החלל, ועוד. לגילאי 3-6 תתקיים ההצגה "הנסיכה והירח".

לפעילות הפלנטריום בלבד יש להירשם מראש בטופס ההרשמה באתר "ינוקא". לפרטים נוספים – זהבית בטל': 0502312120, או אילנה בטל': 0502312126, בין השעות 8:00-16:00 או 20:30-22:00. התצפית תתקיים במידה ויהיו תנאי מזג אוויר הולמים. יתר הפעילויות יתקיימו בכל מזג אוויר.

פסטיבל החלל ברחובות

פסטיבל החלל ברחובות

אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה: ״אנחנו ממשיכים להנגיש את המדע והטכנולוגיה ולקרב את כל אזרחי ישראל לתחומים הללו, שבהם ישראל היא מעצמה עולמית. גם השנה מתקיימים עשרות אירועים, בחינם, בכל רחבי הארץ לכבוד שבוע החלל הישראלי, ואני שמח להזמין את תושבות ותושבי רחובות עם כל המשפחה לפעילות שלנו בעיר״.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״העיר רחובות הפכה בשנים האחרונות למובילה בתחום החינוך המדעי. לא מזמן נבחרת המחוננים של העיר זכתה במקום הראשון בעולם בתחרות ידע ודיבייט. אנו משקיעים משאבים גדולים לקידום תלמידי רחובות בתחום המדע ולשמחתי רחובות הפכה למובילה בתחום ולמודל לחיקוי ברמה הארצית. אין ספק שפסטיבל המדע בעיר זו עוד דוגמא לאמון ולהערכה הגדולה לה זוכה רחובות".

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "רשת חוויות מקדמת פעילויות ערכיות ומעשירות יוצאות דופן, ואני מברך על הבחירה בנו לקיום הפעילות ועל שיתופי הפעולה שמנגישים את התחום המרתק של מדעי החלל לילדי העיר ולתושבים. הציבור מוזמן להגיע ולקחת חלק פעיל בתהליכי היצירה והלמידה ולהנות מפעילויות ייחודיות המותאמות לכל המשפחה".

גולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות ויוזם האירוע: "לאור ההצלחה בשנה שעברה, החליטו במשרד המדע והחלל לאשר גם השנה את הפרויקט ומרכז חוויות קרית משה שברחובות נבחר מכל אזור השפלה לקיים שנה נוספת את האירוע. בשנה שעברה השתתפו כ-3,000 תושבים ואורחים מכל אזור השפלה באירוע הייחודי. מדובר בפרויקט מבורך בפרט לדור הצעיר, שמחבר אותם לנושא כל כך חשוב ומרתק של המדע והחלל, אשר יפתח להם צוהר שלם לתחום מסקרן, מרתק וייחודי. אנו מזמינים את כלל תושבי העיר להגיע לפסטיבל הכי מדעי וחווייתי לכל המשפחה, ומודים לשר המדע והחלל ולשותפים להפקה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר