מעונות היום ברחובות החדשה
מעונות היום ברחובות החדשה

מאות הורי צהרוני רשת חוויות יוכלו לקבל סיוע בשכר הלימוד גם השנה

רשת חוויות קיבלה גם השנה את סמלי התמ"ת - הגשת בקשה להשתתפות בשכר לימוד לשנת הלימודים תש"פ. יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן: "מאות הורים יקבלו סיוע כלכלי אשר יקל על נטל הוצאות החינוך"

פורסם בתאריך: 26.11.19 06:40

-->

רשת חוויות עומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר שמציבה המדינה לניהול צהרונים. בשל כך, נמצאה הרשת כזכאית לסמל צהרון מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים (הנחת תמ"ת), שמשמעותו השתתפות המדינה בשכר לימוד במסגרת הצהרונים מתוך רצון להקל על הנטל הכלכלי שחל על ההורים הזכאים לתמיכה.

גובה התמיכה נקבע על פי מספר דרגות השתתפות, המתבססות על רמת ההכנסה לנפש במשפחה, מלבד במקרים שבהם מצוין אחרת.

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן: "אנו שמחים לבשר כי התקבלה ההודעה לפיה גם השנה נמצאה רשת חוויות כמי שעומדת בכל הדרישות המחמירות והיא זכאית לסמל המעניק סבסוד בשכר הלימוד. בעקבות זאת, מאות הורים יקבלו סיוע כלכלי אשר יקל על נטל הוצאות החינוך".

ברשת חוויות ציינו כי תהליך הגשת המסמכים לבקשת סבסוד שכר הלימוד מתבצע ישירות ובאופן עצמאי על ידי ההורים אל מול משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים (תמ"ת). הטפסים נמסרים להורים בימים אלו. על פי החלטת המדינה, הזכאים לכך ואלו אשר יגישו את הטפסים במועד (30.11.19), יקבלו החזר עבור חודש אוקטובר ואילך.

לפרטים, הסברים ועזרה בנושא הרשמה מקוונת, ניתן לפנות למוקד משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים (התמ"ת) בטלפון 2969* או 12222969. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 8:00 עד 16:00.

להלן קישור להגשת הטפסים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר