מעון צעדים ברחובות הצעירה
מעון צעדים ברחובות הצעירה

כ-50 אלף שקלים הושקעו בחצר משחקים במעון "צעדים רחובות הצעירה"

רשת חוויות, בשיתוף עם אגף החינוך בעיריית רחובות, סיימה לאחרונה עבודות להקמת חצר משחקים חדשה במעון "צעדים רחובות הצעירה" בהשקעה של כ-50 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 4.11.19 09:23

-->

אגף החינוך בעיריית רחובות השקיע כ-50 אלף שקלים בשיפוץ מסיבי בחצר מעון "צעדים" בשכונת רחובות הצעירה, השייך לרשת מעונות "צעדים – מרכזים חינוכיים לגיל הרך" בניהול רשת חוויות רחובות. עבודות השיפוץ כללו התקנת דשא סינטטי וריצוף גומי מותאם בכל שטח החצר, מתקני ילדים חדישים ומותאמי גיל וכן, הצללה של כל מתחם המשחקים.

מעון צעדים ברחובות הצעירה

מעון צעדים ברחובות הצעירה

 

זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו רואים חשיבות בשמירה על רצף חינוכי כבר מהגיל הרך ועד לבגרותם של הילדים, שמסיימים את מערכת החינוך הפורמלית, כך שאנו מלווים אותם לאורך כל הדרך. אחד הדגשים שאני שם במשך השנים, הוא על שיתופי פעולה ורצף חינוכי יום יומי במעברים בין מסגרות החינוך הפורמליות לבלתי פורמליות, ושמח על ההזדמנות לפעול יחד עם יו"ר הרשת, אמיתי כהן, לקדם ביחד סביבה חינוכית בונה ומצמיחה".

יו״ר רשת חוויות, אמיתי כהן, התייחס לביצוע המוצלח של הפרויקט וציין: "החצר החדשה תאפשר סביבת לימודים בטוחה ונעימה וכן פיתוח פעילויות פדגוגיות וחינוכיות בסביבה החיצונית, שהיא בפני עצמה יוצרת אתגרים ומעודדת סקרנות ולמידה. אני מבקש להודות לעיריית רחובות, לגולן ביטון, מנהל מרכז קהילתי חוויות רחובות הצעירה, ולאסנת לוי מנהלת רשת צעדים, שקידמו את הפרויקט והביאו להצלחתו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר