המכללה העירונית רחובות
המכללה העירונית רחובות

גם המבוגרים פותחים שנת לימודים ברחובות

המכללה העירונית רחובות מציעה הכשרות מקצועיות ייחודיות וקורסים למבוגרים: גננות, רכש ולוגיסטיקה, תומכות לידה, יועצות שינה, קורסי שיווק לעסקים קטנים ובינוניים, וכן קורסים להשלמת בגרויות, השלמת השכלה ואולפן לעברית

פורסם בתאריך: 1.9.19 07:56

-->

בעשור האחרון שוק העבודה הולך ומשתנה בקצב מהיר בהתאם לשינויים הטכנולוגיים המובילים את הסביבה לקצב מסחרר. בניגוד לשוק המסורתי, יש ביקוש גם לתעודות מקצוע ייחודיות ולא רק תארים אקדמאיים. בשנתיים האחרונות שקד צוות רב תחומי של החברה העירונית רחובות על בניית תכנית לימודים רב תחומית שתיתן מענה לצרכים מקצועיים מגוונים לצד האפשרויות שהמוסדות האקדמאיים הפועלים בעיר מציעים.

בשנה הקרובה המכללה העירונית רחובות, המהווה קמפוס רב תחומי, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לימוד והכשרות. בין היתר ייפתחו קורסי גננות בשיתוף המכללה האקדמית אחוה, קורסים לרכש ולוגיסטיקה, ייצוא וייבוא בשיתוף המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א, וקורס תומכות לידה, הכנה ללידה וייעוץ שינה ע"י מכללות מקצועיות ומובילות בתחומן בארץ, המשתפות פעולה עם הממסד הרפואי בארץ.

כמו כן, ייפתחו קורסים ייעודיים וממוקדים לבעלי עסקים קטנים ובינונים בשיתוף משרד הכלכלה, המועברים ע"י מעוף ומסובסדים באופן משמעותי. בין הקורסים: קורס יוזמים עסק, קורס נטוורקינג ומרתון שיווקי.

מסלול נוסף הצובר תאוצה הינו מסלול לגמולי השתלמות לבעלי 12 שנ"ל ולאקדמאיים, בו ניתן להגדיל את התנאים הפנסיונים תמורת למידה וצבירת שעות למידה. מעניין לציין כי לראשונה בשנה הבאה, המכללה העירונית תציע גם מסלול להשלמת בגרות באנגלית ל-4 ו-5 יחידות לימוד, ומי שתוביל זאת היא שרון קיזלר, מורה בתיכון מדעים ודוקטורנטית לאנגלית.

פרטים במכללה העירונית רחובות, רחוב גיבורי ישראל 2, בטל': 089459397 ובאתר החברה העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר