כמה ממשתתפי השיח הפתוח בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום ברחובות
כמה ממשתתפי השיח הפתוח בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום ברחובות

הדרישה להתקנת מצלמות במעונות היום ברחובות: השיח עם נציגי העירייה הוגדר כהצלחה

במרכז לגישור ברחובות התקיים שיח פתוח עם נציגי העירייה בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום מגיל 0 עד 3. חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי שיזמה את המפגש: "השיח היה נעים, פורה וניכר שיתוף פעולה"

פורסם בתאריך: 25.7.19 09:59

-->

אתמול (רביעי) התקיים שיח פתוח במרכז לגישור ברחובות, בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום מגיל 0 עד 3. השיח נערך בנוכחות מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת הגיל הרך ברשת חוויות אסנת לוי, מנהלת המרכז לגיל הרך איילת הראל, מנהלת גן פרטי גילה רחמני והורים.

חברת מועצת רחובות שיזמה את המפגש, עו"ד קארין ברגינסקי: "דנו בסוגיות הנוגעות להתקנת מצלמות במעונות יום – היתרונות, החסרונות והלקונות, וכיצד ניתן להתגבר על החסרונות על מנת להוציא את המיטב. כבר שנה פועלות מצלמות במעונות השייכים לרשת חוויות ונטען כי העניין מבורך, כשהכל למען השקיפות והכי חשוב לטובת הילד. גילינו כי המרכז לגיל הרך נותן מענה למעונות פרטיים, לצוות החינוכי וגם להורים. בנוסף למדנו שמגיל 3 יש דלת פתוחה בשירות הפסיכולוגי.

כמה ממשתתפי השיח הפתוח בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום ברחובות

כמה ממשתתפי השיח הפתוח בנוגע להתקנת מצלמות במעונות יום ברחובות

 

"מהצד שלנו שיתפנו את הצוות בכך שאנו ההורים מוצאים את עצמנו המון פעמים חסרי יכולת לקבל מענה עקב היעדר מידע בסיסי, דהיינו למי עלינו לפנות כשהילד נרשם לגן פרטי, מי הגורם המפקח, כיצד לבחור גן, מה הפרמטרים והקריטריונים להטלת ספק וכיצד מזהים סימנים לאלימות. הצענו להוסיף באתר העירייה מידע רלוונטי עם הנחיות והמלצות עירוניות אשר יעזרו להורים לבחור את הגן ולדעת למי לפנות בעת הצורך, מי הגורם המוסמך שיכול לסייע.

"בנוסף הצענו לקיים חונכות בין גננת / גנן ותיק/ה לגננת / גנן חדש/ה. הצענו לקיים יותר קורסים והשתלמויות ושהכל יעבוד בצורה של משולש, דהיינו שיהיה מענה גם לצוות החינוכי, גם להורים וגם לילדים".

ברגינסקי מסכמת: "השיח היה נעים, פורה וניכר שיתוף פעולה. אני מקווה שנמשיך לקיים שיח שכזה ולהעלות את הסוגיות השונות כדי לפתור אותן. תודה רבה לכל מי שהגיע, תודה לראש העיר רחמים מלול ולמחזיק תיק החינוך זהר בלום על שיתוף הפעולה, ותודה לאביבה חלבי על האירוח במרכז לגישור המקסים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר