גן ילדים (צילום אילוסטרציה)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה)

נפתחה ההרשמה לצהרוני גני הילדים ברשת חוויות

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "על מנת לייעל את התהליכים, גם השנה תתבצע ההרשמה דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות ויוענקו הנחות סבסוד לזכאים". כפי שנחשף ב"ערים", דמי הרישום יעמדו על סך 150 שקלים

פורסם בתאריך: 13.5.19 14:49

-->

רשת חוויות פותחת היום (שני) את הרישום לצהרוני גני הילדים של העירייה, כאשר השיבוץ לצהרון ייעשה בהתאם לשיבוץ שייקבע לגן העירייה. תחילה יוכלו להירשם רק ילדי גן החובה שקיבלו שיבוץ לגן העירייה, בעוד ילדי טרום החובה יוכלו להירשם בימים הקרובים. בהמשך יירשמו ילדי טרום טרום חובה.

ההרשמה תתבצע באתר האינטרנט של רשת חוויות בין התאריכים 13.5-31.7. למשלמים בהמחאות יש לבצע רישום מקוון דרך אתר רשת חוויות ולהגיע בפרק זמן של 5 ימי עסקים למשרדי אגף הגיל הרך להסדרת התשלום. מחיר הצהרון החודשי יעמוד על 935 שקלים, וכפי שנחשף ב"ערים", השנה יחזרו גם דמי הרישום בסך 150 שקלים.

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "על מנת לייעל את התהליכים, גם השנה תתבצע הרשמה דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות. לאחר ביצוע הרישום המקוון, יקבלו ההורים אישור הרשמה למייל. כמו כן, גם השנה עמדה רשת חוויות בכל הקריטריונים של משרד הכלכלה (התמ"ת) ונמצאה זכאית לקבל סמל מעון, שמשמעותו סבסוד להורים הזכאים".

ברשת חוויות ציינו עוד כי בשנה שעברה בוצעו החזרים כספיים בסך של כמיליון וחצי שקלים בגין סבסוד הצהרונים לכ-700 משפחות.

מנהלת הצהרונים, אריאלה חבר: "רשת חוויות מתמחה בהפעלת צהרונים לילדי הגנים העירוניים ומפתחת תוכניות חינוכיות ופדגוגיות ייחודיות, על מנת לתת מענה מיטבי ופרטני לילדי העיר. לצד זאת מתבצעות הדרכות מקצועיות לצוותים וכלל הפעילות מתבצעת בליווי ובפיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד הכלכלה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף הגיל הרך, רחוב החבורה 20 רחובות. דוא"ל: [email protected], טלפון: 086616371.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר