גן ילדים ברחובות
גן ילדים ברחובות

חשיפה: צהרוני רשת חוויות רחובות יחזרו לגבות דמי רישום בסך 150 שקלים

בישיבה שנערכה בעיריית רחובות בנושא מחיר צהרוני רשת חוויות הוחלט שלא להעלות את מחיר הצהרון החודשי, אלא לגבות דמי רישום חד פעמיים בסך 150 שקלים, כפי שהיה נהוג בעבר. גורם בכיר ברשת: "בתהליך ארוך ושקוף מול הנהגת ההורים העירונית הגענו להסכמה שהמחיר לא יעלה ונחזור למה שהיה נהוג עד לפני שנתיים – גביית סכום חד פעמי של דמי רישום"

פורסם בתאריך: 7.5.19 10:42

-->

בחודש שעבר נחשף ב"ערים" כי הורים מרחובות הופתעו לגלות שבאתר רשת חוויות ישנה עלייה של 15 שקלים לחודש במחיר הצהרונים, לכאורה. בחוויות הסבירו כי מדובר היה בתקלה טכנית, ובהנהגה ההורית הסבירו כי הם נמצאים בדיונים מול רשת חוויות על מחירי הצהרונים וכי מתקיים בנושא שיח מכבד והדדי.

ל"ערים נודע" כי בישיבה שנערכה אתמול (שני) בעיריית רחובות בנושא מחיר צהרוני רשת חוויות, הוחלט כי אכן לא תהיה העלאה חודשית במחיר הצהרון. יחד עם זאת, מעתה יגבו מההורים דמי רישום חד פעמיים בסך 150 שקלים, כפי שהיה נהוג עד לפני שנתיים.

בישיבה נכחו מנכ"ל העירייה דורון מילברג, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן, ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות צביקה מדהלה, ממלא מקום החברה העירונית איציק עובדיה, יו"ר ההנהגה ההורית צופית גולן, ואחרים. ההחלטה שהתקבלה תואמת להצעה שהעלה בעבר יו"ר דירקטוריון חוויות היוצא, יניב מרקוביץ'. היו"ר הנכנס אמיתי כהן העביר את הסוגייה לפתחה של העירייה ואתמול כאמור נערכה הישיבה בנידון, שבה הוחלט כי ההורים ישלמו תוספת של 150 שקלים כדמי רישום.

על פי נתונים שהגיעו ל"ערים", השנה אמורים להירשם לצהרוני חוויות כ-4,200 ילדים. התוספת של 150 השקלים שייגבו כדמי רישום, תכניס לקופת רשת חוויות סכום של 630 אלף שקלים בשנה, שאמורים לסייע בעלויות התפעול השוטף של הצהרונים, שהתייקרו מאוד בשנים האחרונות.

גורם ברשת חוויות מסביר: "על פי צו הפיקוח של משרד החינוך על הצהרונים, התשלום לצהרון עד לשעה 16:30 הוא 935 שקלים. ברשת חוויות הלכו לקראת ההורים במהלך השנים, והצהרון הוא עד לשעה 17:00 ולא עד לשעה 16:30. נוסף על כך, על פי צו הפיקוח בכל צהרון שבו פחות מ-20 ילדים ניתן לגבות תשלום חודשי של 985 שקלים, אך ברשת חוויות לא גובים את הסכום הזה מהורים לילדים בצהרונים מצומצמים למרות שהם יכולים לעשות זאת. התשלום החודשי בצהרוני חוויות נכון להיום הוא 935 שקלים, סכום שלא עלה כבר מספר שנים ואף ירד לפני כשנתיים. זאת על אף העובדה ששכר המטפלות עלה מאז, יוקר המחייה עלה במהלך השנים הללו וכך גם כל מחירי השירותים שניתנים במסגרת הצהרון".

גורם בכיר ברשת חוויות מוסיף: "ראש העיר ורשת חוויות באו לקראת ההורים כל השנים. הצהרון הוא עד 17:00 מתוך התחשבות בהורים הזקוקים לשירותי הצהרון. לא קיצרנו בחצי שעה, על אף שצו הפיקוח של משרד החינוך אומר אחרת. אנחנו גם לא גובים יותר כסף מהורים שילדיהם בצהרונים קטנים, ולמרות שהעלינו את שכר המטפלות בשנה האחרונה, וכל דבר עולה לנו יותר בשנים האחרונות, לא העלינו את תשלום הצהרון החודשי. בתהליך ארוך ושקוף מול הנהגת ההורים העירונית הגענו להסכמה שהמחיר לא יעלה ונחזור למה שהיה נהוג עד לפני שנתיים – גביית סכום חד פעמי של דמי רישום".

מרשת חוויות נמסר בתגובה: "מחיר הצהרון החודשי לא ישתנה. על מנת להמשיך ולהעניק לילדים ולהורים שירות ראוי ואיכותי, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של רשת חוויות, ובתיאום עם הנהגת ההורים העירונית ובהסכמתה, ייגבה מהורים החל מהשנה סכום חד פעמי של דמי רישום בסך 150 שקלים, כפי שהיה נהוג בעבר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתי

    לא צריך להיות פרעה כדי ליישם את המושג "הבה נתחכמה לו".. הקורבן הם ההורים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר