גן ילדים ברחובות
גן ילדים ברחובות

חשיפה: ההנהגה ההורית ברחובות תיפגש עם נציגי חוויות והעירייה בניסיון למנוע העלאת מחירי הצהרונים

היום בצהריים (שלישי) תתקיים ישיבה של ההנהגה ההורית ברחובות עם נציגי רשת חוויות והעירייה בניסיון למנוע העלאת מחירים של צהרוני הגנים. צופית גולן, יו"ר ההנהגה ההורית ברחובות: "מקיימים עמנו באופן שוטף שיח ראוי ומכבד. כרגע טרם השתכנענו שיש צורך בהעלאה"

פורסם בתאריך: 16.4.19 10:48

-->

הורים מרחובות הופתעו לגלות אתמול (שני) כי באתר רשת חוויות ישנה עלייה של 15 שקלים לחודש במחיר הצהרונים, לכאורה. בהנהגה ההורית, שנמצאת בשבועות האחרונים בדיונים מול רשת חוויות על מחירי הצהרונים, הופתעו אף הם לגלות כי הוחלט על עלייה, לכאורה, בלי ליידע אותם. בעקבות הדברים נקבע כי היום בצהריים (שלישי) תיערך ישיבה בין נציגי ההנהגה ההורית לבין נציגי רשת חוויות והעירייה על מנת ללבן את הדברים.

ל"ערים" נודע כי אתמול נעשתה באתר רשת חוויות בדיקה של טכנאי, שנועדה לוודא כי הלינק להרשמה תקין, ולא הייתה כוונה כי הלינק יהיה חשוף לעיני הציבור. "הלינק היה באוויר רק כמה דקות, אבל לא נפתחה ההרשמה וגם לא נקבע עדיין מחיר הצהרונים", מבהיר גורם ברשת חוויות. "נכון שדובר בשבועות האחרונים על איזושהי עליית מחירים, אבל הכל נעשה בשיתוף ההנהגה ההורית. מה שקרה אתמול לא מייצג שום דבר רשמית, אלא מדובר בתקלה טכנית. כרגע עוד אין שום העלאת מחירים".

כך או כך, בין ההורים יש מי שטוענים כי העלאת המחירים המתוכננת בצהרוני חוויות נועדה לסייע לרשת בקיצוץ גירעון תקציבי שהרשת גוררת משנים עברו.

צופית גולן, יו"ר ההנהגה ההורית ברחובות, מסרה בתגובה: "במהלך השבועיים האחרונים התנהלו מספר שיחות בבקשה להעלאת מחירים לצהרוני הרשת. כהנהגה אנו רואים חשיבות רבה בקיום שיח מכבד עם הרשת, ואכן שיח מכבד והדדי שכזה מתקיים עם יו"ר רשת חוויות עמיתי כהן ועם ממלא מקום מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה. הן צביקה והן עמיתי מקיימים עמנו באופן שוטף שיח ראוי ומכבד, וניכר כי חשובים להם מאוד רמת הצהרונים והשיח עם ההנהגה וההורים. סוכם בינינו שההרשמה תישאר סגורה בטרם נגיע להסכמות. כרגע טרם השתכנענו שיש צורך בהעלאה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא לילדה

    המחיר הנגבה הוא לא המקסימלי?
    לפי כל זכות, ניתן לגבות עד 935 ש"ח לצהרונים ציבוריים, וזה מה שחוויות גובים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר