נוער חוויות בכנס המד"צים (צילום: באדיבות רשת חוויות)
נוער חוויות בכנס המד"צים (צילום: באדיבות רשת חוויות)

נוער חוויות רחובות השתתף בכנס השנתי של המד״צים במינהל חברה ונוער

יו״ר חוויות אמיתי כהן: ״אני מברך את נוער חוויות, שגם בחופשת פסח בחרו לעסוק בחינוך ולהשתתף בכנס החשוב שמאפשר לחניכים להביא לידי ביטוי את כישרונם ולקבל כלים נוספים"

פורסם בתאריך: 14.4.19 07:47

-->

ביום חמישי נערך בשמורת נאות קדומים כנס שנתי למד״צים במחוז המרכז של מינהל חברה ונוער. הכנס התקיים בסימן ״שומרים על אחדות שומרים על ייחודיות״ במעמד מנכ״ל משרד החינוך שמואל אבואב, ומנהל מינהל חברה ונוער חגי גרוס.

בכנס השתתפו מאות בני נוער, ובניהם בני נוער מרשת חוויות רחובות, שבשנים האחרונים מהווים גאווה גדולה לעיר בפעילות הענפה בתחומי מנהיגות והעצמה. במהלך הכנס בני הנוער השתתפו בין היתר בפעילות ״חדרי בריחה״ בטבע, הפנינג להקות נוער, חלוקת תעודות לחניכים מצטיינים ומופע של נדב גדג'.

יו״ר חוויות אמיתי כהן: ״אני מברך את נוער חוויות, שגם בחופשת פסח בחרו לעסוק בחינוך ולהשתתף בכנס החשוב שמאפשר לחניכים להביא לידי ביטוי את כישרונם ולקבל כלים נוספים לפעילות המבורכת שהם מובילים במהלך השנה בתחום מנהיגות והעצמה במרכזי חוויות״.

גולן ביטון, מנהל תחום נוער וצעירים בחוויות: "אשרי העיר רחובות שזהו הנוער הצועד בראשה. אשרי ההורים שחינכו אתכם למעורבות קהילתית, לפעילות מנהיגות והעצמה, לחיבור מרגש כל כך לקהילה על טהרת ההתנדבות. נוער חוויות פעיל בכל מרכזי הרשת. האני מאמין שלי הוא להתאים חליפה לכל נער ונערה על מנת להביא לידי מיצוי את הפוטנציאל של בני הנוער והמשך השקעת תקציבים לפיתוח תוכניות מגוונות למען בני הנוער. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולהנהלת חוויות בהובלת יו"ר הרשת אמיתי כהן על כך שמאפשרים לנו ״לחלום בלילה״ עם בני הנוער ולהגשים ביום למחרת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר