חלוקת מלגות בקרית עקרון
חלוקת מלגות בקרית עקרון

עשרות סטודנטים מקרית עקרון הלומדים בתוכנית הרב תחומית במכללת אחווה קיבלו מלגות

שיתוף פעולה בין מכללת אחווה, קרית עקרון ומפעל הפיס מאפשר לסטודנטים בני 30 פלוס לממש את שאיפתם להשכלה גבוהה בתמיכה וליווי של המועצה והמכללה

פורסם בתאריך: 7.4.19 08:21

-->

בטקס מרגש שנערך ביום חמישי האחרון (4.4) עשרות סטודנטים מקרית עקרון הלומדים בתוכנית הרב תחומית במכללה האקדמית אחווה קיבלו מלגות. שיתוף פעולה בין המכללה לבית הרשות המקומית ומפעל הפיס מאפשר לסטודנטים בני 30 פלוס לממש את שאיפתם להשכלה גבוהה בתמיכה וליווי של המועצה והמכללה. הטקס התקיים במעמד ראש המועצה ומנכ״ל עמותת פרח, ונכחו בו סטודנטים חדשים ממחזור ג׳ של התוכנית.

אביבה וגנר, מנהלת אגף החינוך בקרית עקרון: "חינוך והשכלה בונים תמונת עתיד איתנה. כלים אלה סודקים כל תקרת זכוכית ומצמיחים קהילה הישגית ואיתנה. השותפות הנפלאה של הרשות המקומית עם מכללת אחווה ומפעל הפיס מאפשרים לסטודנטים להתרכז בלמידה ולהשקיע את מלוא מרצם בדרך להצלחה".

חלוקת מלגות בקרית עקרון

ראש המועצה חובב צברי: ״המועצה המקומית קרית עקרון מעמידה את נושא החינוך במרכז העשייה ובמסגרת זו פועלת לטיפוח ההשכלה הגבוהה. אני מאמין בכם, הסטודנטים תושבי קרית עקרון, כמי שראויים להשפיע ולהוביל את הקריה. אני רואה בכם שותפים מרכזיים בהשפעה על העתיד ביישוב שלנו. חינוך, תרבות וספורט בונים קהילה איכותית. תודה גדולה למפעל הפיס, ללבנה דוידי מפרויקט פר״ח, למכללת אחווה, למנהלת אגף החינוך אביבה וגנר, לסגנית ראש המועצה בת החן גזל, לארנונה חלבי ולכל העוסקים במלאכה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר