השתלמות לצוותי צהרוני רשת חוויות
השתלמות לצוותי צהרוני רשת חוויות

יוזמה בצהרוני רשת חוויות: גיבורי על לא רק בפורים

השתלמות שנערכה לצוותי צהרוני חוויות בנושא המשמעות הרגשית של תחפושות פורים עבור הילדים הולידה הדרכה מקצועית לחיזוק הביטחון והמסוגלות של הילדים בכל ימות השנה

פורסם בתאריך: 19.3.19 08:54

-->

במסגרת תכנית ההשתלמות של צוותי הצהרונים ברשת חוויות, נערכה השבוע השתלמות הכנה לקראת פורים, במסגרתה השתתפו הצוותים בהרצאה "איזה גיבור על אתה" – הרצאה מעוררת מחשבה על העצמת הביטחון העצמי של הילדים. את ההרצאה העבירה עו"ס ויועצת חינוכית דפנה איתן.

במסגרת ההשתלמות הצוותים קיבלו כלים מעשיים דרכם הם יוכלו להרחיב נקודות הסתכלות, כיצד לעודד ילדים, לחזק את הדימוי העצמי שלהם ואת ייחודם בקבוצה. ניתן גם דגש על חיזוק המודעות של כל אחת מהמשתתפות באשר לכח והאמונה שלה בעצמה כמחוללת שינוי והשפעה על ילדים. במקביל, נחשפו הצוותים למגוון דוגמאות ורעיונות יצירתיים להכנת מסכות.

את המסכות יצרה סימונה דר לוריה, מובילת צהרון חרמון, שהביאה מניסיונה לכלל צוות. על כך אמרה מנהלת אגף הצהרונים ברשת חוויות, אריאלה חבר: "היכולות שלנו לזיהוי חוזקות בין נשות הצוות שלנו והעברתן לשאר המובילות, יוצרת צוות מקצועי וחזק המאמין בעצמו ומעביר את הידע הלאה לילדים המקסימים שלנו. הרעיון להשתלמות נולד מתוך שיחה עם סימונה ואני מודה לה ולכל העושים במלאכה ומאחלת חג פורים שמח לילדי רחובות".

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: "רשת חוויות מנהלת את צהרוני גני הילדים בעיר רחובות בדגש על איכות, מקצועיות וערכים. בתוך כך, צוותי הצהרונים עוברים הדרכות והשתלמויות פדגוגיות, ואני מברך על היוזמה להעצים את המשמעות של חג פורים עבור הילדים ולפתח את הנושא החשוב באופן מקצועי. אני מאחל חג פורים שמח לעובדות, לילדים ולכל תושבי העיר".

אירית נאור, רכזת פדגוגית באגף הגיל הרך ברשת חוויות: "פורים הוא הזדמנות עבור הילדים להיות מישהו אחר לכמה ימים ובאמצעות התחפושת לבטא באופן מעודן צרכים, יצרים, מאוויים ולהרגיש לרגע את תכונותיו של האחר. בהשתלמות זו שמתי דגש על המשמעות הרגשית הרחבה של התחפושת עבור הילדים, על מקומנו כמחנכים, הורים ויכולותינו העצומה לזהות ולחזק מדי יום את הכוחות, המסוגלות האישית והייחוד הטמון בכל ילד וילדה – ולכל אלה לתת מקום ובמה כל השנה ולא רק בפורים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר