הצוות החינוכי בויצו רוקם שלום
הצוות החינוכי בויצו רוקם שלום

מגמת העיצוב בויצו רחובות חוגגת 35 שנה ומחפשת את 1,500 בוגריה

לכבוד ציון 35 שנות עשייה בתחום העיצוב, בית הספר ויצו רחובות מקיים לבוגרי מגמת העיצוב אירוע מיוחד שיכלול את הבוגרים והמחנכים לדורותיהם. מעוניינים להגיע? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 17.3.19 08:32

-->

לא רבים מכירים את גלגוליה של מגמת אמנות שימושית עם התמחות בעיצוב, שמציינת השנה 35 שנים לפועלה בבית הספר ויצו ברחובות. כ-1,500 בוגרים יצאו מכתליה של המגמה במהלך שנים אלה, וכעת בית הספר מקיים לבוגרים אירוע מיוחד שיכלול את התלמידים והמחנכים לדורותיהם.

המגמה נוסדה כמגמת עיצוב לכיתות י' ב-1983 על ידי נורית נהרי. העבודה במגמה, שנעשתה אז באופן ידני, כללה לימודי צילום, ציור, רישום, תולדות האמנות, יסודות העיצוב, טיפוגרפיה ודפוס. יותר מעשור לאחר מכן, עם הצטרפותו של המחשב ולאחר לימודי סדנא, החלו בלימודי התמחות בתכנה לעיבוד תמונות PhotoShop. ב-5 השנים האחרונות, עם שינוי המדיניות של משרד החינוך, המגמה שינתה את פניה והתמקדה בעיצוב המוצר, עיצוב גראפי ועיצוב תכשיטים.

טניה דובינסקיה, רכזת המגמה שבידיה הופקד אירוע הבוגרים, מבקשת את עזרת קוראי "ערים" בהפניית בוגרים לשאלון שדרכו יוכלו להגיע לאירוע.

"הרשימות שנותרו משנות ה-80 כוללים כתובות ומספרי בזק שברובם אינם רלוונטיים וחשוב לנו מאוד ליצור קשר גם עם המחזורים המוקדמים. אני מדמיינת לעצמי את הדיאלוג בין בוגרי המחזורים הראשונים מתחילת שנות ה-80 לבין המחזורים שסיימו את המגמה בשנים האחרונות וזה אינו רק דיאלוג בין-דורי מרתק, אלא גם חלון הצצה לתחום העיצוב בכלל: השינויים שעבר, התפתחותו של התחום והשפעתו על חיינו. אז אם אתם בוגרים, חברים של בוגרי המגמה או בני משפחה – שתפו, שתפו, שתפו והעבירו אליהם את הלינק לשאלון של בית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר