מפגשי אנגלית בחוויות אושיות

חוויות אושיות: מתנדבים יעבירו תכנית אנגלית מדוברת לילדים ונוער

מתנדבי שירות לאומי למבוגר ילמדו את ילדי רחובות אנגלית מדוברת בעלות סמלית של 50 שקלים לכ-12 מפגשים

פורסם בתאריך: 14.3.19 08:22

-->

תכנית אנגלית מדוברת לילדים ונוער יצאה לדרך כפיילוט ראשוני במרכז קהילתי חוויות אושיות, בשיתוף פעולה של משרד החינוך, עיריית רחובות, רשת חוויות והחברה למתנ"סים, בהובלת מערך המתנדבים של תנועת של"מ (שירות לאומי למבוגר) הפועלת ברשת חוויות.

התכנית פועלת כיום כפיילוט במתכונת של יום בשבוע, בהשתתפות 10 ילדים, תלמידי בית הספר יבניאלי, בשיתוף פעולה עם מנהלת בית הספר רוית חדד, וכעת היא נפתחת עבור כלל ילדי העיר המעוניינים להירשם. התכנית כוללת 12-15 מפגשים בני 45 דקות כל מפגש, בעלות סמלית של 50 שקלים לכל המפגשים. התוכנית מתאימה לילדים בגילאי 9-12 ותתקיים במרכז קהילתי חוויות אושיות.

דרורה קרפיק, רכזת תוכנית של"מ ברשת חוויות: "המתנדבים מביאים לידי ביטוי את מיטב הכישורים של אזרחי החברה הישראלית, הרואים בהתנדבות ערך חינוכי וחברתי. לאור זאת, אותרו מתנדבים בעלי זיקה וכישורים להוראת השפה האנגלית המדוברת ומתנדבים אלו מקבלים הכשרה וליווי של המטה המקצועי בתחום הלמידה".

רחל ווקסברג, מתנדבת מקרן של"מ רחובות, מסבירה: "מטרת התוכנית הינה לעשות שימוש בשפה האנגלית לשם חיזוק הביטחון העצמי של הלומדים, הדגשת החשיבות של דיבור בשפה האנגלית בעולם הגלובלי, חיבור בין דורות באמצעות פעילות משותפת של מתנדבים בוגרים וילדים בקהילה, עידוד הילדים לשימוש באנגלית מדוברת בדרך חווייתית, באמצעות חיבור לעולמם של הילדים – משחק, שירים, סרטים ועוד. המתנדבים מהווים מודל חינוכי-ערכי עבור ילדים ובני נוער".

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: "שיתופי הפעולה עם מתנדבי של"מ הם "רווח נקי" לכולם. הן המפגש עם המבוגרים כמודל חינוכי והן היכולת לקבל העשרה ולמידה במחיר שווה לכל נפש. אני מבקש להודות מקרב לב למתנדבים שעושים עבודת קודש עם ילדי העיר ותורמים מהידע, הזמן והיכולות שלהם לטובת דור העתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר