יום העצמה נשית עם נשים בכירות ומעוררות השראה
יום העצמה נשית עם נשים בכירות ומעוררות השראה

טייסת, מנהלת בכירה, חוקרת, יזמית, פסיכולוגית ונגנית ביום העצמה מיוחד לנערות מרחובות

מאות נערות מרחובות השתתפו ביום העצמה נשית מיוחד עם נשים בכירות ומעוררות השראה. אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "כאישה, כאמא, כרעיה, כמנהלת אגף החינוך והנוער ברחובות, אני יודעת שהשמיים אינם הגבול עבור כל אחת ואחת מכן ובטוחה כי חלומותינו ניתנים להגשמה אם רק יהיה לנו האומץ לשאוף אליהם בהתמדה"

פורסם בתאריך: 6.3.19 10:49

-->

כך מעודדים העצמה נשית ברחובות: אתמול (שלישי) קיימו באשכול הפיס בעיר יום עיון מיוחד בסימן העצמה נשית לבנות לקראת תיכון. יום העיון המיוחד נערך לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול ביום שישי, במעמד מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, יועצת ראש העיר למעמד האישה, אביבה חלבי, מנהלות בתי הספר, יועצות, מורות, אורחות ותלמידות כיתה ט' מבתי הספר אורט, השיטה, דה שליט א', דה שליט ב', מדעים, קציר א', קציר ב' ורון ארד.

יום העיון כלל מפגש עם נשים מצליחות ומעוררות השראה בישראל: דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון; פרופ' כרמית לוי, חוקרת סרטן, פרופסור ומרצה בכירה במחלקה לגנטיקה של האדם וביוכימיה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב; איריס שור, יזמית סדרתית, מנכ"לית ומייסדת אוריבי; חן כהן, פסיכולוגית ארגונית, מנהלת תחום פיתוח ארגוני ב HP ישראל; רעות לונברג, מנהלת קהילת רעות תקני לי בפייסבוק לצרכנות נבונה ברשת; טניה וינוקור, כנרת וירטואוזית, מלחינה, רקדנית, יזמית, בעלים ומנכ"לית של חברת סינקו 5; ט', טייסת בחיל האוויר.

נשות הפאנל הובילו מסר חשוב לבנות: לכו עם הלב שלכן ולאו דווקא עם מה שהסביבה מצפה שתעשו. תעזו, תחלמו, תשאפו, תילחמו אל תפחדו מכישלונות. אין הצלחה ללא עבודה קשה. כל אחת מכן יכולה לממש את הפוטנציאל הגלום בה ולהצליח.

בהמשך נערכו סדנאות על מנת לחדד את המושג קריירה והצלחה, לברר מה צריך לקרות כדי שאצליח, מהם הכישורים והידע שיובילו אותי להצלחה ומהם הקשיים בדרך להגשמת ההצלחה. לסיכום היום, צפו הנערות בסרט "מאחורי המספרים", סרט המתאר את מאבקן של נשים אפרו אמריקאיות בדרך להכרה בגאונותן. הסיפור מביא לצופים את תהליך חציית גבולות המיגדר בעבודתן של אותן נשים.

יום העצמה נשית עם נשים בכירות ומעוררות השראה

 

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, בירכה את הבנות: "כאישה, כאמא, כרעיה, כמנהלת אגף החינוך והנוער ברחובות, אני יודעת שהשמיים אינם הגבול עבור כל אחת ואחת מכן ובטוחה כי חלומותינו ניתנים להגשמה אם רק יהיה לנו האומץ לשאוף אליהם בהתמדה. מאחלת לכן לתרגם את החלומות שלכן לתוכנית עבודה ולכבוש יעד אחר יעד".

עירית דוידוביץ, מנהלת אשכול הפיס: "מעמד הנשים בעולם עבר כברת דרך משמעותית מאז צוין לראשונה יום האישה הבינלאומי. החקיקה בישראל מבטיחה שוויון זכויות לנשים בתחומים רבים, אבל המציאות היא שמצב הנשים לא שווה למעמד הגברים לא במאפייני התעסוקה, לא בשכר ולא באפשרויות הניצבות בפניהן בשוק העבודה. קיימת תקרת זכוכית, זהו מונח מטפורי המבטא אפליה סמויה בין נשים לגברים. נשים רבות מצליחות לנפץ את תקרת הזכוכית, חלקן נמצאות איתנו כאן היום. הן מצליחות, מנהיגות ואמיצות. יום עיון זה נועד עבורכן על מנת לחשוף אתכן לסיפורי קריירה והצלחה של נשים, לאפשר לכן מפגש עם דמויות השוברות את הסטראוטיפים ומהוות מודל לחיקוי במטרה להעצים אתכן, לפתח מנהיגות ולעודד אתכן לתכנן קריירה מקצועית ולנפץ את תקרת הזכוכית".

משתתפות הפאנל היו נשים שוברות סטריאוטיפים נשים מובילות עוצמה, עצמאות וקריירה, כל אחת בדרכה מעוררת השראה:

פרופ' כרמית לוי, חוקרת סרטן , המתמחה במלנומה, פרופסור ומרצה בכירה במחלקה לגנטיקה של האדם וביוכימיה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב . לפני מספר שנים נבחרה ע"י דה מרקר ברשימת 40 הצעירים המבטיחים בישראל וע"י אתר מאקו לרשימת האנשים הכי משפיעים בישראל. מחקרה הוביל לפריצת דרך בתחום ריפוי סרטן העור הקטלני, מלנומה.

איריס שור, יזמית סדרתית, מנכ"לית ומייסדת אוריבי, בגיל 25 לאחר שסיימה לימודי ארכיטקטורה בבצלאל הקימה את הסטארטאפ הראשון שלה. בגיל 28 עשתה את האקזיט הראשון שלה. החברה שהקימה נמכרה לאוטודסק ב-2009, המוצר שפיתחה נהנה למעלה מ 10 מיליון משתמשים מקצועיים. מאז הקימה איריס עוד שתי חברות לפני 4 שנים ייסדה את אוריבי. דה מרקר כלל אותה ברשימת 21 הנשים שמשנות את ההייטק הישראלי.

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון. דגנית בעלת נעסיון עשיר בתחום השירות והמכירות בשוק התקשורת. היא מנהלת שתרמה רבות ליישום אסטרטגית הצמיחה של פלאפון . יודעת להוביל אחריה עובדים ומנהלים למצוינות מקצועית ואישית.

חן כהן, פסיכולוגית ארגונית, מנהלת תחום פיתוח ארגוני ב HP ישראל. חן כיהנה במשך כשני עשורים בתפקידי פיתוח מנהיגות ופיתוח ארגוני בחברת אינטל ובחברת טבע. בעלת נסיון רב בייעוץ ועבודה עם מנהלים המובילים שינוי והובלת תוכניות מנהיגות בארגון.

רעות לונברג, מנהלת קהילת "רעות תקני לי" בפייסבוק לצרכנות נבונה ברשת. הקהילה מונה מעל 60 אלף אנשים. רעות היא אימפריה בתחום הקניות ברשת, יזמית בנשמתה, אוהבת שופינג, זיהתה צורך והפכה את אהבתה לעסק חי ונושם.

טניה וינוקור, כנרת וירטואוזית, מלחינה, רקדנית, יזמית, בעלים ומנכ"לית של חברת סינקו 5. בוגרת האקדמיה למוסיקה בתל אביב, האקדמיה לפלמנקו בסיביליה ואקדמיה רובין למחול בירושלים. הופיעה עם להקת מיומנה, להקת מטבוחה פרוג'קט. העלתה כמה מופעים עם יצירות מקור משלה וחורכת עמם את במות הארץ והעולם בנגינה, בשירה בריקוד ובתיפוף. בנוסף יש לה תוכנית רדיו מידי יום שישי. טניה גם פתחה את האירוע בקטע נגינה וריקוד לקול תשואות הקהל.

ט' , טייסת בחיל האוויר. בוגרת אולפנת השומרון. סיימה קורס טיס לפני שנתיים וכיום היא קצינת המודיעין והניווט בטייסת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר