בית הספר של החגים (צילום: לע"מ)
בית הספר של החגים (צילום: לע"מ)

נפתחת ההרשמה לצהרוני "ניצנים" בבתי הספר ברחובות לשנת תש"פ

החברה העירונית רחובות תפתח ביום ראשון ה-3.3 את ההרשמה לצהרוני "ניצנים" לשנת תש"פ. הצהרונים יפעלו במתווה תכנית "ניצנים" של משרד החינוך, המאפשרים למידה ושהייה במוסד החינוכי עד השעה 17:00. בכל כיתה יהיו שני אנשי צוות, יוגשו ארוחות חמות ומזינות ויילמדו תכנים משמעותיים תחת נושא אחד קבוע לאורך כל השנה

פורסם בתאריך: 26.2.19 09:27

-->

ביום ראשון ה-3.3 תחל ההרשמה לצהרוני "ניצנים" בבתי הספר לשנת תש"פ, המנוהלים על ידי החברה העירונית רחובות. השנה לומדים בצהרונים 1,800 ילדים שנהנים מתכנים פדגוגים משמעותיים וחינוכיים, לצד ארוחות חמות של חברת "מבושלת". לאור ההצלחה הגדולה, בחברה העירונית נערכים לקליטת אלפי תלמידים גם בשנה הבאה.

השנה עמדו הצהרונים בסימן אחדות ואחידות – נושא הדגל של משרד החינוך, לצד תכנית פדגוגית מעשירה המותאמת לכל צהרון בעיר. בשנה הבאה ייבחר נושא אחר שיועבר לילדים בצורה מקיפה ומעשירה. צוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית הם בעלי הכשרה מקצועית ורובם עובדים בשעות הבוקר בבתי הספר. התוכנית כוללת שני אנשי צוות בכיתה (מורה / מדריך/ה וסייעת), הכנת שיעורי בית, העשרה פדגוגית, ימים ארוכים בחופשות (בהתאם להנחיית משרד החינוך), וחוג העשרה שבועי.

איציק עובדיה, ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית מפעילה בעיר רחובות את תכנית "ניצנים" תוך השקעה גדולה בהכנת התוכנית אשר מציעה לילדים תכנים איכותיים ופעילויות שונות ומהנות, בשילוב סיוע במטלות שיעורי הבית. אנו מזמינים את ההורים בעיר לרשום את ילדיהם לתוכנית בשנה הבאה, תוך ידיעה כי ילדיהם נמצאים במסגרת חינוכית הדואגת לצורכיהם הלימודיים והחווייתיים".

איציק עובדיה

איציק עובדיה

 

ההרשמה תהיה פתוחה עד לתאריך ה-31.7.19. לא תתאפשר הרשמה לאחר תאריך זה, אלא לאחר פתיחת שנת הלימודים ורק בכפוף למקומות פנויים.

"ניצנים" היא תוכנית כלל ארצית של צהרונים, בסבסוד משרד החינוך והיא כוללת את הארכת יום הלימודים לכיתות א'-ג' עד השעה 17:00. (הסבסוד חל על כיתות א'-ב' בלבד וכפוף לשינויים של משרד החינוך). התוכנית נועדה לאפשר נגישות ואורח חיים בעל קשת רחבה של אפשרויות חברתיות ללומד ולהוריו, והיא כוללת קידום תלמידים בתחום הלימודי והחברתי ומתן מענה להורים עובדים. כמו כן, התכנית שמה דגש על איכות פדגוגית ומעניקה ארוחה חמה, בריאה ומזינה. התלמידים יקבלו תכנים לימודיים וערכיים, פעילויות חברתיות, פיתוח חשיבה יצירתית, וסיוע בשיעורי הבית במשך חמישה ימים בשבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר