ערב מצטייני החינוך
ערב מצטייני החינוך בשנים קודמות

גם אתם יכולים להמליץ על אנשי השנה בחינוך הרחובותי

עיריית רחובות מזמינה את הציבור להמליץ על אנשי החינוך המצטיינים בקטגוריות שונות, אשר השפיעו על תלמידים והעניקו ערך מוסף למערכת החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 29.10.18 12:04

-->

עיריית רחובות תערוך בחודש ינואר טקס קבלת אות הוקרה לאנשי חינוך מצטיינים, במטרה להוקיר אותם על עבודתם הקשה והמסורה למען טיפוח החינוך בעיר. בין הנבחרים לא רק מנהלים/ות, גננות/ים ומחנכים/ות, אלא גם צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ועובדי עירייה במערכת החינוך, אשר תרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות.

הקטגוריות שיעמדו לשיפוט הן: צוות פדגוגי מצטיין, מדריכ/ה מצטיינ/ת, מנהל/ת מצטיינ/ת , מורה / מחנך , בעל/ת תפקיד תומך , גננ/ת מצטיינ/ת , עובד /ת מנהלה (אב בית, מזכירה, סייעת, עובדת ניקיון), מתנדב/ת בחינוך .

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אלפי אנשי חינוך בעיר חותרים יום יום להשגת מצוינות פדגוגית וחינוכית ומצוינות ערכית וארגונית. אנו מבקשים להעלות על נס את המצוינים שבמצוינים ולהוקיר אותם על השקעה יוצאת דופן וקוראים לציבור להמליץ על מורים, מנהלים, גננות וצוותים מיוחדים שכאלה".

המצטיינים ייבחרו על ידי ועדת שיפוט ציבורית ומעמד הענקת אותות ההוקרה ייערך בטקס חגיגי ב- 29.1.19 בהיכל התרבות העירוני.

טפסים וקריטריונים ניתן להוריד מאתר האינטרנט העירוני: WWW.REHOVOT.MUNI.IL. מועד אחרון להגשת מועמדות במשרדי אגף החינוך בעיריית רחובות: 21.11.18.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר