תלמידי אמי"ת עמיחי בפגישה וירטואלית עם נשיא מכון ויצמן פרופסור אלון חן
תלמידי אמי"ת עמיחי בפגישה וירטואלית עם נשיא מכון ויצמן פרופסור אלון חן

תלמידי אמי"ת עמיחי נפגשו וירטואלית עם נשיא מכון ויצמן הנבחר פרופסור אלון חן

תלמידי מגמת ביולוגיה בישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות משתתפים בפרויקט מדעי מיוחד בשיתוף מכון ויצמן למדע: "מדען ברשת", באמצעותו הם נפגשים בצורה וירטואלית עם מדענים מומחים במגוון תחומי מדע

פורסם בתאריך: 15.1.19 09:37

-->

תלמידי מגמת ביולוגיה בישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות משתתפים בפרויקט מדעי מיוחד בשיתוף מכון ויצמן למדע: "מדען ברשת", באמצעותו הם נפגשים בצורה וירטואלית עם מדענים מומחים במגוון תחומי מדע.

במסגרת הפרויקט מתכוננים תלמידי המגמה למפגש וירטואלי עם המדען או המדענית בליווי המורות למדעים אביטל שרעבי ויערה שוייד. הם לומדים מהו תחום המומחיות של כל אחד מהם ומכינים שאלות ונושאים לדיון. באמצעות מסך גדול, מקרן ומחשב, התלמידים והמדענים "נפגשים" במרחב לימודי אחד, לומדים ומשוחחים.

השבוע נפגשו התלמידים עם נשיא מכון ויצמן הנבחר, פרופסור אלון חן, החוקר את תפקוד המוח במצבי לחץ. לפני הפגישה התלמידים למדו וחקרו את הנושא ובמהלכה שאלו את פרופסור אלון שאלות על ממצאי מחקריו והשלכותיהם. פרופסור אלון השיב לשאלות הרבות של התלמידים וחשף בפניהם עולם מחקרי מרתק וחדשני. בנוסף, דרבן חן את התלמידים להמשיך ולהתקדם בחקר המדעי.

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמי"ת עמיחי: "אנו מעודדים את התלמידים להרחיב את האופקים בתחומי המדעים השונים, במטרה לקדם כל תלמיד למיצוי מלוא יכולותיו בכל תחומי המדע והדעת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר