מתחם בית הספר חב"ד בנות

חשיפה: מתחם בית הספר חב"ד בנות צפוי לעבור שדרוג במאות אלפי שקלים

סיורו הראשון של חבר מועצת רחובות עו"ד אבי מוזס כמחזיק תיק התחזוקה, התמקד במתחם בית הספר חב"ד בנות, שסובל מליקויים רבים. מוזס: "להערכתי במקום נחוצה השקעה של כחצי מיליון שקלים כדי שהמתחם יהיה ראוי לשימוש שמכבד את הלומדות ואת אנשי החינוך בו"

פורסם בתאריך: 14.1.19 09:27

-->

מחזיק תיק התחזוקה בעיריית רחובות, חבר המועצה עו"ד אבי מוזס, ערך אתמול (ראשון) סיור עבודה ראשון בתפקיד עם מנהל האגף שמואל מצרפי. בסיור, שהתמקד בבית הספר חב"ד בנות, התרשמו השניים מהמצוקה ממנה סובלות התלמידות במתחם בית הספר, לרבות ההצפות שנגרמות כתוצאה מהגשמים. כך למשל, כיתה אחת בבית הספר הוצפה כליל באחת ממערכות הסערה האחרונות, והתלמידות בה נרטבו עד לשד עצמותיהן. עוד נודע למוזס כי חלק מבנות בית הספר חב"ד (מעלות משולם הישן) לומדות בקרוואנים מרוחקים מהמבנים הקיימים. בעת גשמים חזקים נוצרות בשטח שלוליות ובנות בית הספר לא יכולות לעבור מהקרוואנים אל השירותים.

מוזס: "צריך להשקיע בכל מתחם בית הספר. בקרוב נכין תוכנית לכל נושא התחזוקה במקום וגם בנושא המחשוב. נכניס לשם מחשבים שחסרים להם. גם במעונות של חב"ד מצאנו מספר ליקויים, כמו היעדר הצללות במתחמי המעונות, חדירה של מים, כולל לתוך המקלט, ועוד. להערכתי במקום נחוצה השקעה של כחצי מיליון שקלים כדי שהמתחם יהיה ראוי לשימוש שמכבד את הלומדות ואת אנשי החינוך בו".

עו"ד אבי מוזס

עו"ד אבי מוזס


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר