עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

קארין ברגינסקי קוראת להוציא לפועל תכנית אב לחינוך ברחובות

בהצעה לסדר שהעבירה חברת מועצת רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, היא קוראת להוציא לפועל את הצעתו של חבר המועצה היוצא אמיר ירון – לכתוב תכנית אב לחינוך. בין היתר היא מציעה לבצע מדידה דמוגרפית שתחלק את העיר למרחבי חינוך

פורסם בתאריך: 24.12.18 19:40

-->

בהצעה לסדר שהעבירה חברת האופוזיציה עו"ד קארין ברגינסקי, היא קוראת להוציא לפועל את הצעתו של חבר המועצה היוצא אמיר ירון – לכתוב תכנית אב לחינוך.

בהצעתה מפרטת ברגינסקי: "רחובות גדלה בעשרות האחרון באופן משמעותי מאוד ומבורך. מטבע הדברים נפתחו הרבה פעוטונים, גני ילדים ובתי ספר חדשים. יש צורך לבצע תכנית מדידה דמוגרפית שתחלק את העיר למרחבי חינוך, לחזות את מספר התלמידים בכל מרחב, בהתאם לתכנן את מבני החינוך בכל מרחב ולעבוד בשיתוף פעולה מלא עם אגף החינוך לתכנון המרחבים החינוכיים, ייחודיות בתי הספר והקשרים בין האוכלוסיות השונות הנמצאות באותו המרחב, תוך מתן אפשרות זהה לכל תלמיד להתקדם ולחוות סביבה מכבדת, תומכת ומקדמת".

עוד מסבירה ברגינסקי: "תכנית אב לחינוך נחוצה וחיונית לעירנו כי מה שנכון ורלוונטי היום לילד לא בהכרח יהיה רלוונטי בעוד שנה. לנוכח העובדה כי אנו חיים בעידן טכנולוגי כל כך מתקדם, שלא ניתן לחזות מראש את הדברים, התכנון חייב לכלול מנגנון שיגרום לבצע בדיקות תכופות שאנו נמצאים בדרך הנכונה. המנגנון יכלול תכנון דמוגרפי, יצירת מחקר ופיתוח שיכלול נציגים שונים, לרבות שיתוף ציבור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רשימת רחובותי וחבריה,
    רוכבים על רעיונות של אחרים
    ו מוכרים כותרות פופוליסטיות לציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר