אירוע חנוכה באולם אוסי וזוהר
אירוע חנוכה באולם אוסי וזוהר

"בית הספר של החגים" יפעל ברחובות בחופשת החנוכה בצהרוני בתי הספר והגנים

החברה העירונית ורשת חוויות יפתחו את "בית הספר של החגים" בחמשת ימי חופשת החנוכה. כך סוכם בישיבה בראשות מנכ"ל העירייה, בהשתתפות אגף החינוך בעירייה, החברה העירונית, חוויות והנהגת ההורים העירונית. ההרשמה תחל ביום חמישי ה-1.11

פורסם בתאריך: 29.10.18 17:31

-->

החברה העירונית רחובות, אשר מפעילה את צהרוני ניצנים לכיתות א'-ג' בבתי הספר, ורשת חוויות אשר מפעילה את צהרוני גני הילדים בעיר, הסדירו את פעילות "בית הספר של החגים". מדובר בקייטנה הנערכת בבתי הספר ובגנים במסגרת הצהרונים במהלך חופשת חנוכה ופסח, אשר מוסיפה ימי לימודים ומפחיתה ימי חופש, ובכך מסייעת להורים העובדים בימי החופשות של מערכת החינוך.

בישיבה בראשות מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ובהשתתפות החברה העירונית, רשת חוויות, אגף החינוך והנהגת ההורים העירונית, הוחלט כי כלל הגנים יהיו פתוחים במסגרת הקייטנה, לכלל ילדי העיר.

בית הספר של החופש הגדול ברחובות מיועד לילדים החל מגיל 3 ועד לכיתה ג' והוא כלול במחיר לתלמידים הרשומים לכל השנה לצהרונים של חוויות והחברה העירונית. לתלמידים שאינם רשומים לצהרון ניצנים במהלך השנה, העלות הנה 20 שקלים ליום עבור כל אחד מחמשת ימי הקייטנה (לא ניתן להירשם חלקית, יש להירשם לכל ימי הקייטנה). מועדי הקייטנה בחנוכה: 4-10.12.18, כ"ו בכסלו – ב' בטבת (לא כולל שישי-שבת), בין השעות 8:00-13:00. הקייטנה אינה כוללת ארוחת בוקר ועל ההורים לצייד את הילדים בארוחת בוקר מדי יום בהתאם לכללים האלרגניים של בתי הספר.

הרישום לקייטנה יתבצע דרך אתר החברה העירונית החל מתאריך ה-1.11.18, וייסגר ב-14.11.18. לאחר התאריך 14.11.18 לא תתאפשר כל הרשמה לקייטנת חנוכה. ניתן להירשם מראש גם לחופשת הפסח 11-17.4.19, ו'-יב' בניסן (לא כולל שישי-שבת). תלמידים הרשומים לצהרון ניצנים במהלך השנה אינם נדרשים לבצע רישום. יש לציין כי פתיחת הכיתות מותנית בגיוס מורים בהתאם לכללים, לרבות מורים בחינוך המיוחד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר