אורית שרגאי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אורית שרגאי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אורית שרגאי התפטרה מתפקיד יו"ר הנהגת ההורים ברחובות ותרוץ למועצת העיר

אורית שרגאי הודיעה על סיום תפקידה כיו"ר הנהגת ההורים ברחובות. צופית גולן מבית הספר תחכימוני מונתה לממלאת מקומה. שרגאי צפויה להתמודד ברשימתו של זהר בלום, ככל הנראה מהמקום השלישי

פורסם בתאריך: 29.8.18 14:38

-->

אורית שרגאי הודיעה על סיום תפקידה כיו"ר הנהגת ההורים ברחובות. צופית גולן מבית הספר תחכימוני מונתה לממלאת מקומה. שרגאי צפויה להתמודד ברשימתו של זהר בלום, ככל הנראה מהמקום השלישי.

בהודעה שהוציאה שרגאי היא ציינה: "חברות וחברי הנהגה יקרים, אני מסכמת שש שנים בהנהגה העירונית, מתוכן שלוש שנים כיו"ר ההנהגה העירונית וחברת הנהלה בפורום הארצי, בהן הייתה לי הזכות להיות שותפה לעשייה ולהוביל פעילות משמעותית למען ילדי העיר ובכלל. בשנים האחרונות הובלנו יחד שינויים רבים, קידמנו נושאים חשובים והפכנו לגוף בעל חשיבות ברמה העירונית, המהווה גורם מקשר בין צרכי ההורים והילדים בעיר לבין הרשות המקומית. גאווה גדולה מציפה אותי, תוך הבנה שהייתי חלק מקבוצת הורים מיוחדת ונפלאה שכל רצונה ומטרתה היא להיטיב עם ילדי העיר רחובות ולקדם את החינוך הפורמלי והלא פורמלי בעיר. תודה ענקית לכולכם על שיתוף הפעולה, האמון, הפרגון, הביקורת הבונה, העשייה וגם על חילוקי הדעות – כל אלה יחד תרמו לקידום ההנהגה למקום הטוב בו היא נמצאת היום.

"רק מי שמאמין בכוחה של עשייה ציבורית יכול לשאת תפקיד כמו שלי. כמו של כולנו. ראיתי וחוויתי כמה עוצמה וחשיבות יש לעשייה כזו במישור המקומי והארצי. בתקופה האחרונה קיבלתי מספר הצעות (מפתיעות מבחינתי אך ממש לא בעיני סביבתי הקרובה) וככל שעובר הזמן מספר הפניות אלי רק הולך וגדל. בתום לבטים רבים, התייעצויות והתחבטויות, קיבלתי החלטה מאוד משמעותית עבורי. החלטה המושפעת ישירות מכמות הפניות שקיבלתי, מאמוני הרב בעשייה ציבורית ומרצוני העז לתרום ולהשפיע. אני מתרגשת להיפרד מכם היום, החלטתי לפרוש מההנהגה העירונית ולרוץ למועצה בבחירות המוניציפליות. הצלחת ההנהגה היא הצלחת ילדי והורי העיר. תודה על הזכות להוביל את ההנהגה, תמיד אהיה זמינה לסייע בכל שיידרש".

בחודש יולי פורסם ב"ערים" כי חצי אחוז מנע את בחירתה של אורית שרגאי לקדנציה נוספת כיו"ר הנהגת ההורים ברחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר