גן ילדים (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

סוכם מתווה הצהרונים ברחובות לשנת תשע"ט

14 ימים ארוכים בחופשה, שעה נוספת עד השעה 17:00, סייעת נוספת לצוות בכל כיתה, חוג העשרה וארוחה מזינה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 19.8.18 12:39

-->

החברה העירונית הפעילה את צהרוני "ניצנים" ברחובות בשנה החולפת, בהתאם למתווה "ניצנים" של משרד החינוך, ותפעל גם בשנה הקרובה – תשע"ט, על פי מתווה זה. הנושא הוחלט על ידי ראש העיר בשבוע שעבר, בישיבה משותפת של החברה העירונית בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית.

השנה, משרד החינוך שינה את ההנחיות להפעלת הצהרונים ובהתאם לקול הקורא תכנית הבסיס אמורה לכלול: מורה/מדריך אחד בלבד, 10 ימי הפעלה ארוכים מ-08:00-16:00 בזמן חופשות, חוג העשרה, צהרון עד השעה 16:00 וארוחה חמה.

תכנית ניצנים מאפשרת להנהגת ההורים לבחור את התוספות הרצויות, וההורים ברחובות בחרו: 10 ימי חופשה ארוכים, סייעת נוספת, אבטחה וצהרון עד השעה 17:00. לאחר שיחות קדחתניות לגיבוש המתווה בשבועות האחרונים בין הנהלת החברה העירונית לבין הנהגת ההורים, סוכם הנושא בישיבה בראשותו של ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית תוך דגש על רווחת הילדים, מקצועיות ומצוינות.

המתווה המפורט שייושם בשנה הקרובה כולל את כל התוספות האפשריות:

14 ימים ארוכים בחופשות בין השעות 08:00-17:00 – 10 ימים בהתאם להנחיות משרד החינוך ועוד 4 ימים נוספים בחופשות לבקשת ההורים, 2 אנשי צוות בכיתה (מורה/מדריך וסייעת); הארכת הצהרון עד השעה 17:00 בכל יום; ארוחה בריאה ומזינה, חוג העשרה פעם בשבוע לכל כיתה, והכל במחיר חודשי של 735 שקלים לילדי כיתות א'-ב' לאחר סבסוד, ולכיתות ג' המחיר הוא 935 שקלים.

צוותי החינוך בשטח הנם בעלי הכשרה מקצועית, לרוב אנשי חינוך אשר עובדים בבתי הספר בשעות הבוקר, מורות וסייעות. בכל צהרון הילדים יכינו שיעורי בית, יקבלו ארוחת צהריים חמה ומזינה וייהנו מהעשרה פדגוגית. הנחות יינתנו לפי קריטריונים של החברה העירונית.

יוספה חליבה, מנכ"לית החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש: "אנו שמחים שהצלחנו לשפר את מתווה משרד החינוך, ולהוסיף עליו עוד 4 ימי פעילות נוספים במסגרת הצהרונים. נשמח לראות את ילדי רחובות מצטרפים אלינו לפעילות ונהנים מצהרון איכותי ומושקע. אני מודה לראש העיר על ההחלטה להוסיף עוד 4 ימי פעילות ארוכים, ומברכת על שיתוף הפעולה המוצלח עם הנהגת ההורים העירונית".

יוספה חליבה

יוספה חליבה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר