זהר בלום ונבחרת המחוננים של רחובות לאחר הנחיתה בישראל
זהר בלום ונבחרת המחוננים של רחובות לאחר הנחיתה בישראל

מקום שני בעולם לתלמידי המרכז למחוננים מרחובות בתחרות הגלובל שנערכה בברצלונה

בתחרות שהתקיימה בסוף השבוע בברצלונה זכתה נבחרת המחוננים של רחובות במקום השני בעולם וחזרה עם 80 מדליות זהב ו-14 גביעים אישיים. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הגיע לקבל את פניהם הבוקר בשדה התעופה: "אני מצדיע לכם, הבאתם גאווה עצומה לרחובות ולמדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 29.7.18 10:07

-->

בסוף השבוע התקיימה זו השנה ה-11 תחרות 'the worlds scholar's cup', תחרות בין לאומית אשר שמה לעצמה למטרה לבנות קהילה בינלאומית של האקדמאים והמנהיגים של המחר, ולאחד תלמידים ממדינות שונות לדון בסוגיות ונושאים שונים, לצד גילוי ופיתוח של כישורים חדשים. את ישראל ייצגה נבחרת המחוננים של העיר רחובות, שניצחה בשלב הקודם את התחרות הארצית. גם בתחרות הבינלאומית הגיעו הרחובותיים להישגים מרשימים ביותר, עם המקום השני מבין 57 מדינות שהשתתפו בתחרות, 80 מדליות זהב, 90 מדליות כסף ו-14 גביעים אישיים.

המשתתפים בתחרות הם מחוננים מכיתות ח'-י"א. התלמידים לומדים וקוראים מאמרים ומחקרים הקשורים לנושא הבינלאומי ממגוון רחב של דיסציפלינות, החל מספרות ואמנות ועד מדע וטכנולוגיה – כולם בשפה האנגלית. בראש המשלחת עמדה אורית פדר, מנהלת המרכז למחוננים ברחובות, שחזרה הבוקר לישראל עם חברי המשלחת ועם הרבה גאווה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום קיבל את פני המשלחת, בירך את חבריה ואמר: "הגעתי לכאן ב-5:00 בבוקר כדי להצדיע לכם ולהעביר מסר לכל תלמידי רחובות, שאנו מקדשים את המצוינות. ההישגים העולמיים שלכם מביאים הרבה גאווה לעיר רחובות ולמדינת ישראל. בשם כל תושבי רחובות אני מברך אתכם ומאחל לכם להמשיך לכבוש פסגות חדשות. אתם דוגמה למצוינות שאותה משיגים עם הרבה נחישות, התמדה וכישרון. תודה מיוחדת לאורית פדר מנהלת המרכז למחוננים שבכל שנה מביאה עם התלמידים גאווה עצומה לעיר רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Arik Hendelsman Sadan and Israelimousine Tours and

    מרחובות תצא הבשורה .
    The City Of Annaounciation .
    זה מאד מעודד נחמד ומקרין גאווה לקרוא ידיעה כזו משמחת בחדשות בייחוד בעיר בה מקפידים גם באמרה "דרך ארץ קדמה (וקודמת) לתורה" !

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר