מתנדבת ידיד לחינוך בראשון לציון
מתנדבת ידיד לחינוך

החל בשנה הבאה: "ידיד לחינוך" בקרית עקרון

עמותת ידיד לחינוך קיבלה את ברכת הדרך להתחיל לפעול בקרית עקרון בשנת הלימודים הבאה. העמותה פועלת בפריסה ארצית ומקשרת בין גמלאים לילדים ומורים בבתי הספר

פורסם בתאריך: 11.6.18 13:07

-->

החל משנת הלימודים הקרובה תפעל בבתי הספר בקרית עקרון עמותת ידיד לחינוך. שיתוף הפעולה הינו תולדה של חזון משותף בין ראש המועצה חובב צברי ומנהלת אגף החינוך אביבה וגנר, לבין העמותה שמונה כיום כ-3,000 מתנדבים ברחבי הארץ, אנשי חינוך לצד גמלאי הייטק, עובדים בשרות המדינה, אנשי מדע, טכנולוגיה וכן מתנדבים מהסקטור הפרטי. המכנה המשותף לכולם הוא הרצון לתרום מזמנם בתחום החינוך. כל מתנדב מוצא את התחום בו הוא מעוניין ותורם מזמנו במקצועות האנגלית, המתמטיקה וכישורי חיים כמו תפירה, סריגה, נגרות חינוך פיננסי ועוד.

מטרתם של המתנדבים לסייע למערכת החינוך ביישוב לפחות ליום לימודים אחד בשבוע, לצד המורים אך לא במקומם. מטרה נוספת המושגת בפעילות זו הינה עידוד ערך ההתנדבות והטמעת עמדות חיוביות וכבוד למבוגר בחברה. באמצעות פעילות זו התרומה באה לידי ביטוי גם לצד השני, כשיפור באיכות חייו של הגמלאי.

בימים אלה פועלים בקרית עקרון לגייס מתנדבים נוספים מהיישוב ומחוצה לו על מנת שהיעילות תחל בקרוב.

ממועצת קרית עקרון נמסר בתגובה: "נושא החינוך הינו אחד הנושאים החשובים והמרכזיים בהם עוסקת המועצה. הרצון להעניק לילדינו את המיטב והמרב גרם ליצירת שיתוף פעולה נפלא זה ואנו קוראים לכל מי שמבין ויודע כי ההשקעה בחינוך הדור הבא היא השקעה הטובה ביותר. חינוך, תרבות וספורט בונים קהילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר