בית הספר בן גוריון זכה באליפות הארצית בשחמטק
בית הספר בן גוריון זכה באליפות הארצית בשחמטק

בית הספר בן גוריון ברחובות זכה באליפות השחמטק הארצית

בית הספר בן גוריון ברחובות צבר את הניקוד הגבוה ביותר מבין מאות בתי הספר היסודיים בישראל. המנהלת, אורנה בן דוד: "אני גאה בעשייה החינוכית שלנו"

פורסם בתאריך: 15.5.18 08:19

-->

בתחרות שחמטק הארצית שנערכה לאחרונה, זכה בת הספר בן גוריון באליפות בעודו צובר את הניקוד הגבוה ביותר מבין כל בתי הספר היסודיים בארץ. במסגרת התחרות התלמידים התמודדו ברמות קושי שונות באמצעות אפליקציית שחמטק, שבה צברו נקודות תוך כדי פתירת תרגילי שחמט מאתגרים. בדרך זו מתפתחות מיומנויות הדרושות לאדם הצעיר במאה ה-21, ביניהן: חשיבה יצירתית, מתמטית, לוגית, פיתוח הזיכרון, רכישת מיומנויות ניהוליות, חברתיות ועוד.

במהלך התחרות תלמידי בן גוריון פתרו את התרגילים במחשב, טאבלט, סמארטפון ומכל מקום –  מבית הספר ומהבית. בכך הכניסו למעגל הלמידה המשמעותית גם את בני המשפחה.

בעקבות הזכייה, בית הספר זכה בפרסים יקרי ערך, ובהם: ערכת שחמט רצפתית ו-10 ערכות אולימפיות איכותיות להצגת תרבות השחמט בבית הספר. כמו כן, קיבלו התלמידים מידי מנהלי התוכנית "שחמטק" בוריס ולובה אלתרמן גביע בית ספרי, מדליות ותעודות על תרומתם של כל אחד ואחת להצלחה המשותפת.

מנהלת בית הספר בן גוריון, אורנה בן דוד: "כמנהלת אני גאה בעשייה החינוכית שלנו ובשאיפתנו המתמדת למצוינות, שבאה לידי ביטוי בהשקעה העקבית והמשמעותית של תלמידנו שהניבה תוצאות של גאווה גדולה לבית ספרנו ולעיר רחובות".

מנהלת המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך והנוער, שרה והב: "השקעתם של התלמידים וההורים ניכרת וזו גאווה גדולה שתלמידי בית ספר מרחובות הוכיחו את יכולתם ונהיו אלופי ישראל במשחק אסטרטגי ואתגרי זה. תכנית שחמטק היא חלק מתוכנית קרב, המפעילה תכניות העשרה איכותיות בבתי הספר ברחובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר