זהר בלום
זהר בלום

זוהר בלום: "אני לא מוכן שמשלם המיסים הרחובותי יממן את ילדי קרית עקרון"

מועצת קרית עקרון לא שילמה לעיריית רחובות בעבור לימודי העשרה של תלמידיה בתיכוני העיר, מה שהוביל לכך שכ-700 תלמידי תיכון מקרית עקרון עדיין לא שובצו לבתי הספר ברחובות

פורסם בתאריך: 4.4.18 08:26

-->

עיריית רחובות מסרבת לשבץ מאות תלמידים מקרית עקרון בתיכונים השונים בעיר, משום שראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי, עדיין לא אישר הוספת סכום כסף כדי שתלמידי היישוב יקבלו שיעורי למידה למצוינות.

לעיתון "ערים" נודע השבוע כי צברי משלם כחצי מיליון שקלים עבור תלמידי היישוב הלומדים בעיר רחובות, כאשר חלקם הגדול נהנים מלימודי העשרה, פרויקטים מיוחדים למצוינות בחינוך ועוד. כך למשל, פרויקט חמדה עולה לעיריית רחובות 2,000 שקלים לתלמיד, כאשר הכסף מגיע למעשה ממשלם המיסים הרחובותי, לטובת תלמידי קרית עקרון.

צברי נפגש באחרונה עם ראש העיר רחובות ועם גורמים נוספים בעירייה כדי לנסות ולחסוך את התוספת התקציבית הנדרשת, בסך כחצי מיליון שקלים, וביקש מעיריית רחובות שתאפשר את רישום התלמידים מן היישוב. יש לציין כי תלמידי העיר רחובות המתגוררים בעיר כבר נרשמו כולם לשנת הלימודים הבאה, ובעירייה הבהירו כי עד שקרית עקרון לא תוסיף סכום של כחצי מיליון שקלים עבור ההשקעה בתכני ההעשרה בתלמידיהם, לא מתכוונים בעיריית רחובות לאפשר את הרישומים.

סגן ראש עיריית רחובות המחזיק בתיק החינוך, זוהר בלום, אמר השבוע: "אנחנו משקיעים בילדי מערכת החינוך מאות אלפי שקלים מכספי משלם המיסים. זאת על מנת לפתח את המצוינות בקרב התלמידים שלנו, וההישגים מדברים בעד עצמם. אני לא מוכן שמשלם המיסים הרחובותי יממן את ילדי קרית עקרון. אנחנו כבר שנה מנהלים משא ומתן מול מועצת קרית עקרון בנושא זה ומוכיחים להם שההשקעה בתלמידי קרית עקרון לא מכסה את ההוצאות בחינוך למצוינות. זה לא הוגן שההשקעה הזו תבוא על חשבון משלם המיסים מרחובות. במפגשים שקיימנו אמרתי לנציגי קרית עקרון שאני אשבץ את התלמידים על בסיס מקום פנוי בלבד, כפי שמחייב אותנו החוק, ולא במקומות שהתלמידים חפצים ללמוד בהם, אלא אם המועצה תועיל בטובה להוסיף לנו תקציב לטובת ילדי קרית עקרון, כפי שאנחנו עושים לילדי העיר שלנו. אני לא חושב שזה צריך להתנהל על גב הילדים, כי הם באמת לא אשמים במצב הזה. המועצה יכולה לפתור להם את הבעיה באופן מיידי. הכל זה ענין של החלטה אחת ואני לא חושב שיש דרך אחרת".

ממועצת קרית עקרון נמסר בתגובה: "אזור המיפוי של ילדי קרית עקרון הוא בתחום היישוב רחובות. ילדי קרית עקרון ביצעו רישום על פי ההנחיות ובחירותיהן הועברו לאגף החינוך של רחובות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר