רחמים מלול במימונה
רחמים מלול במימונה

תרבחו ותסעדו – זה מה שמחכה לכם בחגיגות המימונה ברחובות

שלמה בר, ריימונד אבקסיס וליאור אלמליח יתארחו במימונה המסורתית בגן המייסדים ברחובות

פורסם בתאריך: 8.4.18 11:18

-->

היום (ראשון ה-8.4) החל מהשעה 20:00, במסגרת חגיגות האביב של עיריית רחובות, יארח ראש העירייה רחמים מלול את תושבי העיר לחגיגת המימונה העירונית שתתקיים גם השנה בגן המייסדים. המימונה ברחובות מהווה מוקד עליה לרגל לתושבי האזור, לפוליטיקאים, לאישי ציבור ולמכובדים נוספים. השנה המימונה כוללת הופעה של הזמר שלמה בר (הברירה הטבעית) ולהקתו, והופעות של הזמרים דיין אלמוגרבי, מלכת המימונות ריימונד אבקסיס והפייטן הנודע ליאור אלמליח. כל האירועים יתקיימו באוהל מרהיב ביופיו אשר הובא היישר ממרוקו במיוחד לאירוע ברחובות. האוהל כולל בדים אוריינטליים, אביזרים, כלי נחושת, שטיחים וכריות, כסאות יוקרתיים מעוצבים, כשגולת הכותרת הוא טלמון מיוחד בצבע זהב אשר יוצב במרכז האוהל. בנוסף, מלבישות מקצועיות יפעילו עמדת תלבושות מסורתיות שיוצעו לאח"מים הבאים לבקר.

כמובן שמימונה בלי כיבוד היא לא מימונה, והאורחים צפויים לכיבוד מסורתי שיכלול אלפי מופלטות, מגשים עמוסים עוגיות מרוקאיות תוצרת בית, פיצוחים ופירות העונה, וכמובן תה מרוקאי עם נענע אשר יוגש לאורחים.

ראש העיר רחמים מלול: "חגיגות המימונה הפכו למסורת של שמחה ולסמל של אירוח רחב לב עבור כל עם ישראל. אני מזמין את תושבי רחובות להגיע לחגיגת המימונה העירונית שנקיים בגן המייסדים בעיר כמיטב המסורת. תרבחו ותסעדו".

מחזיק תיק התרבות עודד עמרם: "המימונה היא חג כל ישראלי ואנחנו שמחים לארח ברחובות את מיטב האמנים שמחברים בין מזרח למערב. הציבור ייהנה מחגיגה מושלמת שכולה שמחה אחת גדולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נדב תעוז

    עיר שכייף לחיות בה ..לא חסר בה כלום.
    רק חניות זמינות יותר..קצת לנקות ולרוקן פחים בגינות ומגדשי המשחקים..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נמאס מהשטויות שלכם . זה "חג" של פוליטיקה נטו

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר