שחקני המחזמר מושלמת וראש העיר רחמים מלול
שחקני המחזמר מושלמת וראש העיר רחמים מלול

מבימת הנוער רחובות לבימת התיאטרון הלאומי

שחקני התיאטרון אקי אבני, דניאל גד, מיכאל כורש, רות לנדאו ועמית מורשת, שרובם ככולם יצאו מ"בימת הנוער" של החברה העירונית רחובות, מופיעים יחד בהצגה "שייקספיר מאוהב". ילדי בימת הנוער יזכו לראות אותם ואף לשוחח איתם לאחר מכן, כחלק מהבטחתו של ראש העיר רחמים מלול לאחר הצגת "מושלמת" בחנוכה

פורסם בתאריך: 28.3.18 13:41

-->

שחקני המחזמר "מושלמת" של בימת הנוער מבית החברה העירונית רחובות, יקבלו כמתנה מראש העיר רחמים מלול צפייה במחזה "שייקספיר מאוהב", שבו משתתפים חלק מבוגרי "בימת הנוער" רחובות לדורותיה. לאחר ההצגה, שתתקיים ב-1.4 בהיכל התרבות העירוני, יתקיים מפגש מיוחד בין הצדדים ובו יספרו המשתתפים על הדרך שעשו מרחובות אל בימת התיאטרון הלאומי. אל ההצגה יוזמנו בנוסף תלמידי מגמת התיאטרון בעיר, אנשי בימת הנוער לדורותיהם, בני משפחותיהם ועוד.

ראש העיר מלול: "אנחנו שמחים לקיים את הבטחתנו לילדי בימת הנוער על ההצגה הנהדרת של "מושלמת" במהלך ימי החנוכה. הם יזכו לצפות בהצגה מרהיבה וגם יפגשו שחקנים שהיו חלק מבית הנוער – ממש כמוהם – ופרצו את הדרך עבור אחרים. אני מקווה ומאמין שיום אחד עוד נפגוש את חלקם על הבמה של התיאטרון הלאומי ואף מעבר לכך".

ההצגה "מושלמת"

ההצגה "מושלמת"

 

בימת הנוער של רחובות היא מזמן שם דבר בישראל, אחרי כמה וכמה הפקות מוצלחות במיוחד. בחנוכה האחרון הם הציגו את "מושלמת" שעסק בנושא דימוי עצמי והעביר מסר כי כל אחד צריך לקבל את עצמו כפי שהוא – וכך גם האחרים. ראש העיר מלול הבטיח למשתתפים פרס בדמות הצגה או טיול, וכעת הגיע הזמן לקיים את ההבטחה.

ההצגה "שייקספיר מאוהב" היא קומדיה רומנטית המבוססת על סרט הקולנוע עטור הפרסים מ-1998, המתארת את חייו של המחזאי ויליאם שייקספיר בסוף המאה ה-16. שייקספיר אמור לכתוב מחזה אך נקלע למחסום כתיבה, חווה קשיים כלכליים ובעיות ביחסיו עם נשים. הוא מתאהב בוויולה דה לספס ומקבל השראה לכתוב מחזה בשם "רומיאו ויוליה". מדובר במחזה מבריק ורב השראה על תיאטרון, על אהבה ועל מה שביניהם.

כאמור, על הבמה יופיעו כמה בוגרים של בימת הנוער בעיר, ובהם תושב העיר מיכאל כורש, שלמד והתחנך ברחובות אך סיים את חוק לימודיו טרם הוקמה הבימה. רות לנדאו, המגלמת את האומנת, שחקנית ותיקה מן המניין בתיאטרון והייתה במחזורים הראשונים של בימת הנוער. לנדאו השתתפה בחגיגות ה-90 להיווסדה של העיר במחזמר "שובי מושבה" וכן הנחתה את חגיגות ה-30 להקמת בימת הנוער. תוצר נוסף של בימת הנוער בהצגה הוא השחקן אקי אבני, המגלם את דמותו של המחזאי כריסטופר מרלו – ידידו של שייקספיר. אבני  הנחה ברחובות את קבלת הפנים לנשיא המדינה דאז, שמעון פרס, בחגיגות ה-120 לעיר. כוכב ההצגה הוא דניאל גד, המגלם את דמותו של המחזאי הצעיר – ויליאם שייקספיר. דניאל הוא כוכב עולה בעולם התרבות הישראלי, שהחל צעדיו בבימת הנוער. הוא השתתף במחזות הזמר "אוליבר", "גלגל החיים" ו"אלדין". גולת הכותרת של תפקידיו בבימת הנוער הייתה כשגילם את  "המלט" בבימויו של המנהל האומנותי ז'אק זרביב. גד כיכב בסדרת הנוער המצליחה "גאליס" וכן בסרט הנפלא "מפריח היונים". לאחרונה כבש את המסך הקטן בסדרה המצליחה "שאבאבניקים". את רשימת  "חמשת המופלאים" סוגר עמית מורשת הצעיר, שסיים את בימת הנוער רק לפני שנתיים ומשרת כרגע בתיאטרון צה"ל. לאחרונה אף יצר מופע מוזיקלי.

אקי אבני ורחמים מלול במהלך קבלת הפנים לנשיא המדינה דאז, שמעון פרס, בחגיגות ה-120 לרחובת

אקי אבני ורחמים מלול במהלך קבלת הפנים לנשיא המדינה דאז, שמעון פרס, בחגיגות ה-120 לרחובת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר