מתוך תערוכת "עם חלוף הזמן"
מתוך תערוכת "עם חלוף הזמן"

תערוכה חדשה: "עם חלוף הזמן"

הגלריה העירונית לאמנות רחובות מציגה תערוכה בנושא משמעות החיים מול ההכרה בקץ הקיום

פורסם בתאריך: 11.3.18 08:49

-->

החברה העירונית רחובות מזמינה אתכם לתערוכה חדשה אשר תוצג בגלריה העירונית בבית דונדיקוב. שאלת הזמן מעסיקה את בני האדם ביודעם שלא לנצח יישארו בעולם הזה. התערוכה "עם חלוף הזמן" תציג את משמעות החיים מול ההכרה בקץ הקיום, אבל גם תספק גם כמה מסרים אופטימיים בנושא.

"עם חלוף הזמן" תארח את יצירותיהם של דן בירנבוים, ברכה גיא, קרן דולין, ליהי חן, טובה לוטן, דבי מורג, חוה ראוכר ומיכל רובנס. התערוכה מתייחסת למתחים הנובעים משליטתו הבלתי מעורערת של הזמן – לבין המתח שבין יופי והתכלות והצורך לעסוק במשמעות החיים לנוכח תהליכי ההזדקנות וההכרה בקץ הקיום. כל אחד מהאמנים עוסק בדרכו בזמן החולף מבחינה חזותית. בחלק מהעבודות הזקנה והמוות סמויים, מבעבעים בפנים בשקט, נושאים מסר לעתים חמקמק ובלתי ניתן לפירוש חד משמעי. בחלק אחר של העבודות ניכר עיסוק ישיר יותר בהתפוררות, בכליה ובמוות, לעתים מתוך עמדה מאופקת של קבלה והשלמה. ולא, לא הכל שחור: בעבודות תמצאו גם מסרים אופטימיים ופסימיים הנשזרים לסירוגין.

יצירתה של חוה ראוכר - סרקופג

יצירתה של חוה ראוכר – סרקופג

התערוכה תושק ב-23.3 בשעה 11:00 ותינעל ב-27.4 בשעה 11:00. אוצרת: אורה קראוס. בית דונדיקוב, רחוב יעקב 32 רחובות. שעות פתיחה: א'-ה', 13:00-9:00, ימי א', ג' 18:00-16:00, יום ו' 12:00-9:00. התערוכה אינה פתוחה לציבור בחגים ובחול המועד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר