חגיגות פורים ברחובות
חגיגות פורים ברחובות

פורים ברחובות: כל הפרטים על האירועים הכי שווים

מופע אקרובטים עוצר נשימה, מתקני אקסטרים, מתחם מולטימדיה ומציאות מדומה, ג'ימבורי, קארטינג, מתנפחים, מסיבת רייב, מופעי שירה וריקוד, הופעה של נסרין קדרי, קרנבל למבוגרים, הצגות לילדים ועוד. בחג פורים הקרוב לא ישעמם לרגע ברחובות

פורסם בתאריך: 22.2.18 07:30

-->

ממלכה מהאגדות בגן המייסדים

ילדי רחובות מוזמנים השנה לחגיגה מהאגדות בגן המייסדים: ביום חמישי ה-1.3 יהפוך הגן כולו לממלכה קסומה אחת גדולה לכבוד פורים, ובה שלל מתחמים ומתקנים אטרקטיביים הלקוחים כולם מעולם אגדות הילדים. על הבמה המרכזית תעלנה בזו אחר זו מיטב להקות המחול והזמר העירוניות, ומשתתפי בימת הנוער העירונית עם שירי המחזמר המצליח "מושלמת". כמו כן, ברחבי הגן יתקיימו מופעי אקרובטיקה מרהיבים המשלבים טכניקות מהקרקסים המובילים באירופה, במסגרת המופע "קרקס המלך". במקום גם תוצב "טירת המבוך" שבו יוכלו ילדי העיר לצאת להרפתקאות קסומות ברחבי "ממלכת רחובות".

פורים ברחובות

פורים ברחובות

 

מופע אקרובטיקה

מופע אקרובטיקה

 

החגיגות יחלו בשעה 10:00 בבוקר ויסתיימו בשעה 15:00. בחברה העירונית דאגו שכל קבוצת גיל תמצא את מקומה במתחם והתאימו את הפעילויות בהתאם. במקום תמצאו גלריית יצירה שבה יוכלו המשתתפים ליצור יצירות אומנות של דמויות מלכותיות. מי שיבקש להנציח את הרגע יוכל לעשות זאת במתחם צילום מעוצב שבו ניתן יהיה להצטלם בשלל דמויות ורקעים.

כמו כן בגן יוקם בזאר מלכותי בו ישתעשעו הילדים בשפע של תחנות נושאות פרסים והפתעות. גם הטכנולוגיה מצאה את מקומה ומי שמתקשה להתנתק מהמסכים יוכל ליהנות ממתחם מולטימדיה הכולל משחקי מחשב ומשחקי מציאות מדומה של טירות מכושפות, קרבות אבירים, מכשפים, לוחמים, נסיכות ופיות.

לפעוטות הוקם מתחם ג'ימבורי מפנק, והגדולים ייהנו מאפשרות לטפס על קיר ענק, לגלוש באומגות במתקני אקסטרים מיוחדים או במנהרת הדינוזאור הגדול. במהלך היום יופעלו גם תיאטרון בובות, יתנהלו "קרבות" של אבירי הממלכה ותזמורת הממלכה תנעים למבקרים את הזמן.

ראש העיר רחמים מלול: "חג הפורים השנה יהיה קסום במיוחד במתחם גן המייסדים, בחגיגה של פעילויות לכל המשפחה. השקענו מחשבה ומשאבים רבים כדי שתוכלו לחגוג קרוב לבית".

פורים בגן המייסדים

פורים בגן המייסדים

 

רייב פורים מקפיץ לבני הנוער

בעקבות ההצלחה בשנה שעברה ואלפי בני הנוער שלקחו חלק במסיבת פורים ייחודית עבורם, הוחלט להפוך את האירוע למסורת ולקיימו גם השנה. בכך, בני הנוער של רחובות מוזמנים השנה לרייב פורים מקפיץ במיוחד בגן המייסדים, שבו יופיעו השמות הגדולים בעולם המוזיקה האלקטרונית. המסיבה תתקיים בליל יום חמישי ה-1.3, החל מהשעה 20:00 ועד השעה 23:00 בלילה. באירוע יופיעו ההרכב ויני ויצ'י, די-ג'יי אילון מתנה ומיסטר בלאק, מהשמות הבולטים בסצנת המוזיקה האלקטרונית.

הכניסה לאירוע ללא עלות.

מיסטר בלאק

מיסטר בלאק

 

ויני ויצי

ויני ויצי

 

אילון מתנה

אילון מתנה

 

פורים בשכונות: אירועים בחמישה מוקדים

אגף השכונות בעיריית רחובות מקיים חמישה אירועי פורים ברחבי העיר, בשכונות: אושיות, כפר גבירול, מרמורק, שיכון סלע ושכונת אפרים ושעריים. הפעילות תתקיים במהלך שבוע פורים, לפני ואחרי האירוע המרכזי שבגן המייסדים בעיר. בכל שכונה יתקיים הפנינג גדול, גדוש בפעילויות חווייתיות לכל המשפחה. בין היתר בכל אחד ממוקדי הפעילות ייערך ״שוק פורים״ ויוצבו ביתני שעשועים, מוזיקה, קארטינג, מתנפחים לגדולים ולקטנים, ג׳ימבורי, משחקים ושולחנות משחק, עמדות איפור, כדורי ספוג למטרה, ועוד. הפעילות – ללא עלות.

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ומשפחות צעירות: ״השנה הגדלנו והרחבנו את פעילות פורים במתכונת שכונתית, על מנת להביא את פורים לכל משפחה עוד יותר קרוב לבית. אני מזמין את תושבי השכונות להשתתף עם משפחותיהם באירועים בשכונות במהלך החג״.

אביב איטח, מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות: "השנה החלטנו להגדיל את מספר השכונות ולשדרג את תכני האירועים לרווחתם של ההורים והילדים. אני מזמין את כולם לפורים שמח ומבדח במיוחד".

פורים בשכונת היובל

פורים בשכונת היובל

 

פורים בשכונת רחובות הצעירה

פורים בשכונת רחובות הצעירה

 

להלן פירוט מועדי הפעילויות ומיקומן:

פעילות בשכונת אושיות תתקיים בגן הבנים ביום שלישי ה-27.2 בין השעות ‪16:00-18:30.

פעילות בשכונת מרמורק תתקיים בכיכר חשמונאים ביום חמישי ה-1.3 בין השעות‪ 16:00-18:30.

פעילות לתושבי שכונת סלע, שיכון ותיקים ושכונת אפרים תתקיים בגן דרימר, ביום שישי ה-2.3 בין השעות ‪10:00-13:00.

פעילות לתושבי שכונת כפר גבירול ורחובות מערב תתקיים בפארק אביסרור ביום שישי ה-2.3 בין השעות ‪10:00-13:00.

פעילות לתושבי שכונת שעריים תתקיים ברחבת "תקוותינו" ביום חמישי ה-1.3 בין השעות 16:00-18:30.

 

פורים ברשת חוויות: נסרין קדרי, קרנבל למבוגרים והצגות ילדים

רשת חוויות רחובות תערוך במרכזים הקהילתיים בשכונות העיר מגוון חגיגות פורים. לילדי העיר מוצעות פעילויות רבות, הצגת ילדים "הביצה שהתחפשה" במרכז חיבוקים, הצגת ילדים "המלך סיאם" של תיאטרון אורנה פורת בחוויות קרית משה, קרקס אפריקאי בחוויות גבירול, מופע ילדים "אסתר" בשוויץ המדע, מופע בלונים של אמן הבלונים ברק דגן במרכז חוויות אושיות, וקריאות מגילה קהילתיות בחוויות שוויץ המדע, שוויץ רחובות החדשה, ואושיות. עוד ייהנו הילדים מלונה פארק ססגוני מלא במתקנים, מתנפחים, תחנות משחק, סדנאות יצירה ואיפור בחוויות שוויץ רחובות החדשה. בשוויץ המדע ייערך פורימון ססגוני עם תחנות הפעלה, סדנאות יצירה, איפור אומנותי ולסיום מופע הילדים "אסתר".

בני הנוער של העיר מוזמנים למסיבות פורים עם תחרות תחפושות ודי-ג'יי במספר מוקדים בעיר, בבית לגדול שבגבירול, במרכז חוויות קרית משה, במרכז שוויץ רחובות החדשה ובמרכז אושיות.

בחוויות רחובות החדשה יחגגו קרנבל פורים למבוגרים הכולל כיבוד, שתייה ותחרות תחפושות נושאת פרסים. בנוסף, ייערך נשף פורים בהנחיית צמד הזמרים מוטי וקאיה במבחר להיטים בין לאומיים משנות ה-50, ה-60, ה-70, לדינו, ג'אז ושירי ארץ ישראל, תחרות נושאת פרסים ומסיבת ריקודים.

חגיגת פורים למבוגרים

חגיגת פורים למבוגרים

 

בשוויץ המדע יקראו את המגילה באירוע לנשים בלבד. כמו כן, במסגרת מועדון נשים ייערך בחוויות חשמונאים מופע של מעגל מתופפות הכולל הפעלה, חשיבה חיובית, תיפוף אפריקאי והרקדה. גם במרכז אושיות תיערך מסיבת פורים עם כיבוד עשיר והרקדה עם די-ג'יי בן עמי כלף.

אירוע השיא יתקיים בחוויות קרית משה עם נשף פורימי חגיגי בהופעתה של הזמרת הים תיכונית נסרין קדרי. האירוע יכלול כיבוד עשיר ומסיבת ריקודים. עוד בחוויות קרית משה, ייערך ב-28.2 החל מהשעה 10:30 ועד 17:00 לונה פארק שיכלול מתחם מכוניות מתנגשות, מתחם גיל רך, מתחם סוסים חשמליים, מתחם טרקטורונים חשמליים, בנג'י בגובה 20 מטרים, פינת פירטים, קרוסלת דינוזאורים, רכבת הרים, מתחם איפור מקצועי, מגלשה ענקית, מתחם מזון, מופע של המרכז לריקוד ותנועה של חוויות קרית משה ועוד המון הפתעות (מחיר סמלי לכל הפעילות 10 שקלים). בשעה 16:00 ייערך מופע של כוכב הילדים קוקו ג׳מבו.

נסרין קדרי

נסרין קדרי

 

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "כל תושבי העיר מוזמנים לחגוג עמנו באירועים למגוון הגילאים. לא לשכוח להגיע מחופשים, אנחנו מחכים לכם".

לפרטים המלאים על הפעילויות יש להיכנס לאתר רשת חוויות. חלק מהפעילויות בתשלום ומספר פעילויות מותנות בהרשמה מראש.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר