סדנת "הסיפור שאינו נגמר" (צילום: אלון פרס)
סדנת "הסיפור שאינו נגמר" (צילום: אלון פרס)

"שעת איכות משפחתית סביב ספר הקשור לעולמם של הילדים"

בספריית המרכז הקהילתי שוויץ שבשכונת רחובות החדשה, מתקיימת השנה סדנא מיוחדת להורים וילדים, סבא סבתא ונכדים, בשם "הסיפור שאינו נגמר"

פורסם בתאריך: 5.2.18 10:02

-->

בספריית המרכז הקהילתי שוויץ שבשכונת רחובות החדשה, מתקיימת השנה סדנא מיוחדת להורים וילדים, סבא סבתא ונכדים, בשם "הסיפור שאינו נגמר". מדובר בסדנת קריאה ייחודית המיועדת לגילאי 5-7 ומתקיימת בקבוצות קטנות של עד 8 משפחות.

"הפעילות מקסימה, מעניינת ומאפשרת הזדמנות לשעת איכות אמיתית למשפחות, פסק זמן של תוכן ושיח ממרוץ היום יום", אומרת סיגל לוי בן-ישי, מנהלת רשת הספריות.

סמדר דגני, מנחת הסדנה: "הרעיון הוא לאפשר שעת איכות משפחתית סביב ספר בעל מסר חברתי, רגשי הקשור לעולמם של הילדים. הפעילות מאפשרת שיח פתוח וזמן איכות של הילדים עם ההורים, ובנוסף התנסות ביצירה הקשורה בסיפור עליו עובדים".

דגני מספרת על רגעים מתוך המפגשים ומתארת את תשובות הילדים: "באחד המפגשים קראנו את 'אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים' של ד"ר סוס. הילדים התבקשו לצייר כל אחד את המקום הנפלא שלו ואיך מגיעים לשם. אחד הילדים, בן 7, צייר רכבת הרים מפחידה ואמר שכדי להגיע למקומות הנפלאים צריך לעבור בדרך גם דברים מפחידים לפעמים. כשקראנו את 'רונית הביישנית' של לור מונלובו על ילדה מאוד ביישנית שצריכה להתמודד עם משימה קשה, הילדים היו צריכים להציע מה הם היו לוחשים לה באוזן כדי להתגבר. אחת הבנות אמרה שתמיד בהתחלה זה נראה קשה, אבל צריך לקפוץ למים ולנסות. ילד אחר צייר מפתח סול ואמר שהיה משמיע לה מוזיקה כי מוזיקה מרגיעה".

הפעילות מתקיימת בימי רביעי, אחת לחודש. פרטים באתר רשת חוויות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר