יובל המבולבל (צילום רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ), כפיר צפריר (צילום ניאו מדיה) באדיבות דוברות העירייה
יובל המבולבל (צילום רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ), כפיר צפריר (צילום ניאו מדיה) באדיבות דוברות העירייה

בהצדעה לגיבורות ולגיבורים בחזית ובעורף: זה מה שיהיה בהפנינג פורים ברחובות

העירייה והחברה העירונית יקיימו הפנינג פורים בפארק המייסדים שיוקדש לכוחות הביטחון. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 5.3.24 09:30

-->

פורים של גיבורים ברחובות: מצדיעים לגיבורות ולגיבורים בחזית ובעורף: עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את הציבור להשתתף בהפנינג מיוחד שכולו מוקדש, בהצדעה, לגיבורות ולגיבורים המשרתים בצה"ל ובכוחות הביטחון, לחיילות וחיילי מערך המילואים ולגיבורות ולגיבורים בעורף, לילדיהם, ולנשות המילואימניקים. האירוע יתקיים בפארק המייסדים, בחופשת פורים, יום ראשון, 24.3, בין השעות 14:00-10:00. כוכב הילדים האהוב, יובל המבולבל, יופיע לצד כישרונות מקומיים עם הופעות של מיטב להקות המחול והזמר העירוניות, לרבות רקדני הדרי רחובות, חניכי בימת הנוער ועוד.

ברחבי הפארק יפעלו שלל מתקני שעשועים, יצירה ואטרקציות בכמה מתחמים: מגוון מתקני לונה פארק הכוללים, ביתני יריד, קרוסלות ועוד, מתחם מולטימדיה בו יוצעו מבחר משחקי מחשב, עמדות צילום בהן ניתן יהיה להצטלם כגיבורי על, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, מתחם יצירה פורימי עם מגוון יצירות של מסיכות לפורים, טרמפולינות, ביתני יריד, קיר טיפוס ועוד.
כמיטב המסורת בעיר, יתקיים בערב יום ראשון, ה-24.3, RAVE פורים לבני הנוער החל מהשעה 20:00, במהלכו יעלו על במת הפארק אמני הנוער האהובים ליעד מאיר, עידו בי וכפיר צפריר ("פחד אלוהים"), שירקידו את בני הנוער.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "בעת הזו החלטנו להעלות על נס את גבורתם של חיילי צה"ל, כוחות הביטחון, החטופים והעורף הישראלי החזק, כולם גיבורי העל שלנו שבזכותם מתאפשר לכולנו להביא את שמחת חג הפורים לתושבי רחובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר