פילהרמוניה רחובות
פילהרמוניה רחובות

'פילהרמוניה רחובות' פותחת עונה חדשה לסדרת הקונצרטים

הסדרה כוללת מופעים מוזיקליים מגוונים ואיכותיים במגוון סגנונות ובשילובים יוצאי דופן, כגון: ג'אז, עממי, קלאסי, בארוק, תזמורות, מקהלות, אנסמבלים, רקדנים, זמרים, סולנים ועוד

פורסם בתאריך: 29.9.17 08:00

-->

החברה העירונית רחובות, באמצעות מחלקת המוזיקה, תפתח במהלך חודש אוקטובר את העונה החדשה של סדרות הקונצרטים המצליחות 'פילהרמוניה רחובות' – מופעים מוזיקליים מגוונים ואיכותיים במגוון סגנונות ובשילובים יוצאי דופן, כגון: ג'אז, עממי, קלאסי, בארוק, תזמורות, מקהלות, אנסמבלים, רקדנים, זמרים, סולנים ועוד. התכנית מורכבת מסדרות עם מוזיקאים מהשורה הראשונה מהארץ ומחו"ל ומי שאחראית על ניהול הסדרה, שעתידה להסתיים בחודש יולי 2018, היא מנהלת המחלקה למוזיקה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ריטה וינוקור.

"פילהרמוניה רחובות" הינה תכנית איכותית אשר כל מופעי התרבות שיעלו במסגרתה ייערכו באולמות שונים ברחבי העיר. בבית העם – היכל התרבות העירוני יתקיימו הסדרות פניני המוזיקה הקאמרית, "מוסיפור" ו"תזמורות ומקהלות רחובות בהיכל". באולם הקונסרבטוריון העירוני יתקיימו הסדרות "עולם הג'אז" ו"שישי חופשי". הסדרה "מוזיקה ואמנות" תעבור למוזיאון בית דונדיקוב, בו מתקיימת גם הסדרה שמוקדשת למוזיקה עתיקה "קסם הבארוק". בבית יד לבנים תתקיים סדרה חדשה הנקראת "לגעת באופרה" בהנחייתו של דוד זבה עם מיטב זמרי האופרה.

גם בעונה זאת המחלקה למוזיקה תמשיך בפעילות למען התושבים בסדרות פתוחות לקהל הרחב בהשתתפות גופים מקומיים. הגופים המופיעים השנה הם: תזמורת קלאסיקה רחובות, תזמורת כלי נשיפה רחובות, תזמורת ג'אז רחובות ומקהלת שחר.

ריטה וינוקור: "אנו שמחים ונרגשים מאוד לפתוח עונה נוספת, מיוחדת, מלאה בצלילים של מוזיקה ותרבות. גם השנה אנו משנסים מותניים ובמאמץ רב מנסים לקרב את המוזיקה ולהנגישה לכלל תושבי העיר. אני מזמינה את כולם להגיע, להירשם וליהנות מחוויה יוצאת דופן".

בשל הביקוש הרב לתכנית רצוי להקדים ולשריין מקומות. לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקה למוזיקה בחברה העירונית, בטל': 086683882.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר