צילום: ארטור גייבשלס
צילום: ארטור גייבשלס

חי את החלום

עם קליפ חובק עולם ומעריצות, האמן הרחובותי TOMER (תומר אורנשטיין) מתכנן לכבוש את העולם

פורסם בתאריך: 6.9.21 09:14

-->

אחרי שגרף למעלה מ-1.3 מיליון צפיות ביוטיוב, יצר קהילת מעריצות ומעריצים בעולם והפיק סינגלים וקליפים, כעת יוצא האמן והיוצר TOMER (תומר אורנשטיין) (24) מרחובות, בסינגל וקליפ חדשים HeartBreaker.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"מגיל 3 התחלתי לעסוק במוסיקה ובער בי הרצון להופיע, הייתי אוסף את המשפחה להיות הקהל שלי והתחלתי ב"הופעות סלון", משם המשכתי ללמוד לנגן על קלידים, גיטרה ובגיל 13 לימדתי את עצמי להפיק מוסיקלית, שנתיים לאחר מכן הפקתי 2 סינגלים, איביזה ואמת או חובה, שהצליחו בסצנת הדאנס באותה תקופה וגרפו כ-400,000 צפיות ביוטיוב. תמיד ידעתי שאני רוצה לשיר. הייתי שר בסתר ולא ידעתי להגיד האם זה טוב או לא. ידעתי שיש לי אוזן מוזיקלית ושאני חי את זה. לימים, התגייסתי למערך פיקודי בחיל האוויר. צרכתי תוכן על בסיס יומי והבנתי שכדי להצליח בחיים, ובמיוחד בעולם המוזיקה – אני אצטרך לעבוד קשה. וסליחה על הביטוי, לקרוע את התחת כדי להיות יותר טוב מעצמי בכל יום. התחלתי פיתוח קול (מזה 5 שנים היום). עשיתי את זה במקומות הכי הזויים, בשעות הכי מוזרות – הכל כדי להפוך לזמר טוב יותר. בתקופה שעוד גרתי עם ההורים, הייתי יוצא עם הרכב ב -2-3 לפנות בוקר לסיבוב של שעה לתרגל פיתוח קול במקום ללכת לישון.

אחרי תקופה מסוימת לקחתי את המוסיקה כמה צעדים קדימה, בניתי תכנית מסודרת והתחלתי לעבוד קשה כדי ליצור לעצמי קהל בעולם.

השיר מדבר על מערכת היחסים שלך- לא מרגיש לך אישי מדי לפתוח את זה בשיר? הבחורה יודעת על זה?

"באמנות אמתית אין גבולות ובטח לא בסגנון שלי, אני יוצר את מה שאני מרגיש וההפקות שלי מגיעות ישר מהלב, אין אצלי סלקציה של רגשות, תחושות ומסרים. מקסימום אותה בחורה תדע שמעבר לבת זוג היא גם הייתה השראה, אז מה? לגבי האם היא שמעה את השיר – היא אמנם הורידה ממני עוקב באינסטגרם אבל כל המשפחה והחברים שלה עוקבים אחרי ובטח היא נשארה מעודכנת".

מה הייתה התגובה שלה?

"אין לי מושג, אנחנו לא בקשר יותר".

איך התגובות לסינגל מסביב לעולם?

"מרגשות, בפחות משבוע גרפתי למעלה מ-150 אלף צפיות, שיתופים, תגובות אישיות מקהל בכל העולם. זו הזדמנות שלי להודות לקהל שלי שתמיד מאזין, משתף מפרגן ותומך".

 

 ספר על העבודה והשיר, הכתיבה וההקלטות?

"אחרי שגרתי עם בת הזוג שלי לשעבר ארבע שנים ואחרי הפרידה, בשנייה מצאתי את עצמי שוב בבית של ההורים שלי והבנתי שאני חייב לגור לבד. הקורונה התחילה ואני בחרתי למנף את הסגרים ליצירה באולפן הביתי. כתבתי והלחנתי כמה שירים ביניהם גם "Tears" (הסינגל הקודם). את HeartBreaker  כתבתי מתוך נקודת מבט של מישהו שלא מדמיין עתיד בלעדיה. שנה לאחר מכן נכנסתי להקליט את הסינגל באולפן של המפיק נועם עקרבי הידוע, מי שביים וצילם את הקליפ יחד שהופק בחו"ל הוא מורן קריב. אגב, הקליפ קיבל למעלה מ-1.5 מיליון צפיות בערוץ היוטיוב ולמעלה מ-20,000 עוקבים באינסטגרם,  קהל מארה"ב, אוקראינה, בלרוס, פולין, אנגליה, הודו, גרמניה דרום אמריקה וכמובן- ישראל".

האם מתוכנן לצאת לך אלבום? מתי?

"יש כבר ארבעה סינגלים בחוץ, מתוכנן לצאת עם אלבום EP בינואר 2022 לצד סיבוב ההופעות שלי בעולם שמתחיל בימים אלה"

כאמור הופעת הבכורה של הסינגל והקליפ החדשים  HeartBreaker יחד עם פתיחת סיבוב ההופעות בעולם תתקיים ב- 10.09.2021 בתיאטרון תמונע בת"א.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר