מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)
מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)

חינוך, תרבות וספורט בימי הקורונה: החברה העירונית רחובות עוברת לפעול במרחב הדיגיטלי

עם השבתת כל פעילות התרבות והספורט של החברה העירונית רחובות בעקבות משבר הקורונה, הוחלט בהנהלת החברה שלא לשבת בחיבוק ידיים ולהעביר את הפעילות, ככל שניתן, למרחב הדיגיטלי

פורסם בתאריך: 19.3.20 07:04

-->

עם השבתת כל פעילות התרבות והספורט של החברה העירונית רחובות בעקבות משבר הקורונה, הוחלט בהנהלת החברה שלא לשבת בחיבוק ידיים ולהעביר את הפעילות, ככל שניתן, למרחב הדיגיטלי. כך התגייסו מרכזי התרבות הרבים, עובדים ומנהלים, חלקם בעבודה מהבית, והכינו עבור התושבים פעילויות רבות אשר עולות מדי יום בעמוד הפייסבוק של החברה.

צהרוני בתי הספר, אשר מופעלים בשגרה על ידי החברה העירונית, הכינו עבור התלמידים השוהים בבית פעילויות יצירה ומשחקים עם כל המשפחה. כך, בכל יום, בשעות הצהריים, תוכלו למצוא רעיון חדש ליצירה או משחק. הגננות של רשת חלומוטף התגייסו וצילמו סרטונים בתוך גני הילדים הריקים עם שירי בוקר, הדרכות היגיינה ועוד, עבור הזאטוטים, ואלה הגיבו בשמחה למראה הגננות שכל כך התגעגעו אליהן. מאמני אגף הספורט דואגים גם הם שנשמור על כושר בעת ההסתגרות בבתים והפיקו סרטוני אימון קצרים לבית.

להקות המחול "הדרי רחובות" אשר היו אמורות לקחת חלק בפסטיבל "רוקדים אביב", שגם הוא בוטל בגלל המצב, מצאו דרך מקורית להפעיל את הרקדנים והרקדניות מרחוק באמצעות משימות הומוריסטיות מצולמות, אשר יעלו אף הם לעמוד החברה.

לילדים חובבי ההצגות, תעלה בימת הנוער רחובות לעמוד את מחזות הזמר האחרונים בהפקתה – "הנסיכה של אנדרסן" ו"משחקי הקסם". כמו כן, חניכי הבימה, בקבוצות הגיל השונות קיבלו משימות תיאטרליות מגוונות ואת התוצרים המשעשעים תוכלו לראות בקרוב גם כן בעמוד הפייסבוק.

מורי הקונסרבטוריון העירוני נענו גם הם בשמחה למשימה והפיקו סרטונים עם חידות והדרכות מוזיקליות.

מהמרחב לגוף ונפש, הפועל בשגרה בבית התרבות ע"ש סמילנסקי, התגייסו מדריכי המדיטציה והמיינדפולנס כדי לתת טיפים לשמירה על הרוגע והשפיות.

ביה"ס העירוני להורים העמיד קו פתוח שיפעל ללא עלות עד ה-31.3, וייתן מענה מקצועי עבור אתגרי ההורות הניצבים כרגע בפנינו. הקו פועל בכל יום בין השעות 22:00-8:30. יש להשאיר הודעה במספר הטלפון 0502300293 והמנחות המקצועיות של ביה"ס העירוני להורים יחזרו אליכם בתוך שעה.

כמו כן, החברה העירונית פנתה לכל הסופרים והמשוררים הרחובותיים, אשר מדי שנה מתייצבים למכור את ספריהם במסגרת חגיגת הספר העברי, ואלו נענו בשמחה לבקשה לצלם בביתם "שעת סיפור" פרי עטם עבור הילדים. הפרויקט נקרא "סופרי רחובות בנעלי בית" וגם סרטונים אלה יעלו לעמוד החברה בימים הקרובים.

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "בימים אלו, כשכל פעילות הפנאי עליה אנו אמונים מושבתת לחלוטין, חשוב לנו לשמור על מורל התושבים ולשמור איתכם על קשר בכל האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו. בהזדמנות זו אני מודה לכל מנהלי המרכזים ועובדי החברה שנרתמו למשימה, אף על פי שחלקם נמצאים בחופשה שלא מרצונם. אני מקווה כי נצליח על ידי כך להעלות חיוך על פניכם ועל פני ילדיכם שיפגשו בעמוד הפייסבוק שלנו את הגננת או המדריך מהחוג, או יימצאו פעילות הפגתית כזו או אחרת שתעביר להם (ולכם) את הזמן בנעימים. יותר מהכל אני מאחל לכולנו בריאות וחזרה מהירה לשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום רב אני מפנה את שאלתי לחבצלת אחראית מכללת שפות. חבצלת היקרה האם אתם ממשיכים לחייב את החשבון בהוראת קבע למרות שהפעילות נעצרה ב . 15.3 תודה על תשובתך איילה שניו

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר