הספרייה העירונית ברחובות (צילום: מיכל עוזרי)
הספרייה העירונית ברחובות (צילום: מיכל עוזרי)

תקועים בבית בגלל הקורונה? רשת הספריות ברחובות מציעה מנוי בחינם לאלפי ספרים דיגיטליים

עקב התפשטות הקורונה רשת הספריות העירונית של רחובות, ״חוויית בספריות״, מאפשרת להירשם כמנויים ללא צורך בהגעה, עם אלפי ספרים דיגיטליים

פורסם בתאריך: 13.3.20 09:26

-->

רשת הספריות העירונית של רחובות, ״חוויות בספריות״, מזמינה את התושבים לקבל שירותי קריאה וצפייה דיגיטליים דרך אתר האינטרנט של הספרייה, המוענקים ללא עלות למנויים.

המנוי ללא עלות, ותושבים המעוניינים להירשם יוכלו לעשות כן באמצעות הדוא"ל החל מיום ראשון ה-15.3 ללא צורך בהגעה פיזית לספרייה. במסגרת השירות ניתן להזמין ספרים דיגיטליים בשפות שונות, לכל הגילאים, ספרים קוליים לילדים, נוער ומבוגרים, וכן לצפות בסרטי תעודה מיוחדים. הכל דרך האתר ללא צורך בהגעה לספרייה.

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "רשת חוויות מעניקה שירותים לכ-25 אלף מנויי הספרייה שכבר כעת יכולים ליהנות מאלפי הכותרים הנמצאים באתר. בימים אלו אנו מרחיבים את השירות לטובת תושבים שנמנעים מיציאה מהבית ולאלו השוהים בבידוד, ומזמינים את הציבור להירשם באמצעות המייל. צוות הספרייה נערך לסייע לכל פונה ולהרחיב את השירות. אנו מאחלים רפואה שלמה לחולים ובריאות לתושבים, ונמשיך לתת מענים ופתרונות רלבנטיים לימים אלו, בתקווה לחזרה מהירה לשגרת החיים".

סיגל לוי בן ישי, מנהלת "חוויות בספריות": "השירותים זמינים בכל שעה למנויי הספריות, ללא תשלום. עד היום היה צורך להגיע לספרייה ולהירשם כמנוי בהצגת תעודות זהות. בשבוע החולף קיבלנו פניות בקשה לפתיחת מנוי מתושבים אשר נמצאים בבידוד, והחל מיום ראשון נעניק שירותי פתיחת מנוי ללא צורך בהגעה לספרייה. אנו מזמינים את הציבור ליהנות מהשירות ללא עלות".

מנויים רשומים יוכלו לצפות בספרים דיגיטליים דרך קישור זה. למי שמבקשים להירשם כמנויים ללא עלות, יש לשלוח טופס הרשמה הנמצא בדף הבית של אתר הספרייה: לחיצה על ״הרשמה לספרייה״ בצד ימין למעלה, לחיצה על "הסכם התקשרות 1". יש למלא את הטופס ולשלוח בצרוף צילום תעודת זהות לדוא"ל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר