חגיגות פורים ברחובות
חגיגות פורים ברחובות

סיבה כפולה למסיבה: כל הפרטים על אירועי פורים ברחובות, שיהוו את אות הפתיחה לחגיגות ה-130 לעיר

רחובות חוגגת יום הולדת 130 בפורים, עם מסיבה ענקית בגן המייסדים, מופעים ומתחמי הפעלה ויצירה למגוון גילאים: כוכב הרשת קווין רובין, הסטנדאפיסט אוראל צוברי, מופע של כוח פיג'יי, מופעי בימת הנוער, מתחם נינג'ה ענק, מתחמי הפעלה של בייבי שארק, מתחם לגו ענק, ועוד. בנוסף, תשעה אירועי פורים יתקיימו בשבועיים הקרובים בשכונות שונות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 23.2.20 15:05

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית ייפתחו את חגיגות ה-130 לעיר בהפקת מסיבת יום הולדת ענקית שתתקיים בחג פורים. גן המייסדים יהפוך למתחם חגיגת יום הולדת אחת גדולה ומתמשכת, הגן יעוצב ברוח מסיבות יום הולדת לאורך תקופות שונות, ובאי המסיבה יוכלו ליהנות משלל מופעים, מתחמי הפעלה ואטרקציות משעשעות.

על הבמה המרכזית יופיעו תושבי העיר הצעירים והמוכשרים, ממיטב להקות המחול והזמר עירוניות ושחקני בימת הנוער עם שירי המחזמר "הנסיכה של אנדרסן". בנוסף, יתקיים מופע פורימי של כח פיג'יי עם שלושת דמויות העל, כוכבי התוכנית האהובה. הילדים הגדולים יותר ובני הנוער ייהנו מופע אורח מיוחד של כוכב הרשת קווין רובין, הכולל אתגרים קורעים מצחוק, להיטים, שלל דמיות צבעוניות ועוד, יחד עם אוראל צברי, בן העיר רחובות שנחשב כתגלית השנה וכיכב, יחד עם קווין רובין בפסטיגל חנוכה.

במקביל למופעים, יפעלו מתחמי סדנאות ופעילויות מהנות בהשראת ימי הולדת, ובהם מתחם סדנאות יצירה בהן ייצרו קישוטי מסיבות, כובעי מסיבה וליצנים, הכנת רעשנים וקשקשנים, מתחם לגו "לגולדת" עם אלפי קוביות לגו מקוריות לבנייה חופשית לכל הגילאים, מתחם נינג'ה ענק, מתחמים תחרותיים נושאי פרסים ובהם: קליעה לסל, הפלת פחיות והשחלת חישוקים, פינות איפור מעוצבות, פינת צילום עצמי בשחור לבן עם אביזרים בסגנון רטרו, פינת רוקדים עם בייבי שארק, הפעלה מיוחדת לקטנטנים הכוללת את הריקוד המדבק של בייבי שארק ועוד.

כמו כן, את מתחם החגיגה ימלאו מתנפחים ייחודיים וססגוניים, להטוטנים, תזמורות וליצנים שיסתובבו בין באי החגיגה ויעשו הרבה שמח, כיאה ליום הולדת וכיאה לחג פורים.

האירוע ייערך ביום שלישי ה-10.3 בגן המייסדים, בין השעות 10:00-14:00. הכניסה חופשית.

ראש העיר רחמים מלול: "אחרי חודשים של הכנות לקראת חגיגות 130 שנה לעיר שלנו, אני נרגש להכריז על פתיחת חגיגות יום ההולדת לעירנו. חג פורים הוא החג המתאים ביותר בשנה לפתיחת חגיגות משמחות אלה, החג השמח ביותר. אני מזמין את כל התושבים להגיע וליהנות יחדיו במסיבת יום הולדת ענקית".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אירוע פורים הגדול מיועד להורים ולילדים כאחד. עמלנו על תוכנית שתתאים למנעד רחב של גילאים בואו לשמוח איתנו".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "משנכנס אדר מרבים בשמחה. אירוע פורים מהווה את יריית הפתיחה לחגיגות 130 שנה לרחובות. במסגרת האירוע תושבי העיר יוכלו לשמוח עם כל המשפחה במגוון פעילויות ססגוניות חווייתיות".

פורים בשכונות: תשעה אירועים בשבועיים

בעקבות ההצלחה באירועי ט"ו בשבט ברחבי העיר, אגף השכונות בעיריית רחובות ורשת חוויות רחובות חברו להפקת תשעה אירועי פורים שיתקיימו במרכזים הקהילתיים ובמוקדים ברחבי השכונות בעיר. במסגרת האירועים יתקיימו הפנינג, לונה פארק, מופעים, סירת פיראטים, רכבת חשמלית, קארטינג, מתקנים מתנפחים, פינות יצירה, בועות סבון, עמדות איפור, מתחם ג'ימבורי, מתחם לגיל הרך, הר טיפוס, משחקי רצפה ועוד. בין היתר, יתקיימו מופעים של כוכבי הילדים האהובים אתי ספגטי, קוקו וג'אמבו ואלונית.

האירועים ייפתחו כבר ביום שלישי השבוע (25.2) במרכז תקוותנו, ויינעלו ב-9.3 במרכז חוויות קרית משה ובפארק רחובות הצעירה.

חגיגות פורים ברחובות

חגיגות פורים ברחובות

 

האירועים יערכו בשעות אחר הצהריים במוקדים הבאים:

מרכז תקוותנו (25.2), מרכז חוויות תנופה (26.2), פארק אביסרור כפר גבירול (3.3), בית הספר שז"ר (4.3), מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה (4.3), מרכז חוויות שוויץ המדע (5.3), פארק רחובות ההולנדית (5.3), גן הבנים אושיות (8.3), מרכז חוויות קרית משה ופארק חזון איש ברחובות הצעירה (9.3).

הכניסה בתשלום סמלי של 10 שקלים. ילדים עד גיל שנה – ללא עלות.

חבר המועצה מחזיק תיק השכונות, שאול צגהון: "אנו שמחים לפעול יחד למען תושבי השכונות ולאפשר לכל משפחה לקחת חלק בחגיגות קרוב לבית, תוך התאמת הפעילויות לכלל האוכלוסיות. ההצלחה באירועי ט"ו בשבט בשכונות העלתה את הצורך להנגיש את האירועים הכי קרוב לבית שאפשר. אני מודה למנהל אגף השכונות, רמי מדהלה, שמוביל את שיתופי הפעולה, ולאופיר עותמי שמנהל את האירועים מטעם האגף".

יו"ר רשת חוויות, חבר המועצה אמיתי כהן: "אני מודה לאגף השכונות על שיתוף הפעולה לטובת תושבי העיר, שמאפשר לנו להרחיב את הפעילויות ולהגיע למוקדי השכונות ולהעניק מענה למשפחות לילדים בכל הגילאים מכלל האוכלוסיות. תודתי לראש העיר רחמים מלול על התמיכה, ולגולן ביטון סמנכ"ל רשת חוויות, שמנהל מטעמנו את כל ההפקה המורכבת. אנחנו מזמינים את הציבור לבוא ולהנות מאווירת החג ופעילויות מותאמות לכל המשפחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר