הסלוגן והלוגו של חגיגות ה-130 לרחובות
הסלוגן והלוגו של חגיגות ה-130 לרחובות

מהדר למחר: נבחרו הלוגו והסלוגן של חגיגות ה-130 לרחובות

בעוד כחודשיים תיכנס רחובות לשנתה ה-130 ובעיריית רחובות נבחרו לוגו וסלוגן חדשים שילוו את פרסומי העירייה והחברה העירונית. בחירת הלוגו והסלוגן חותמת תחרות בנושא שמשכה עשרות הצעות יצירתיות מתושבי העיר ואנשי מקצוע

פורסם בתאריך: 10.2.20 14:13

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש בע"מ החלו את ההכנות לקראת חגיגות שנת ה-130 להקמת העיר רחובות, ובימים אלה נבחרו הלוגו הסופי והסלוגן שילוו את פרסומי העירייה והחברה העירונית במשך השנה הקרובה.

לפני מספר חודשים פורסם קול קורא לקבלת הצעות מקוריות ליצירת הלוגו והסלוגן. תושבי העיר ואנשי מקצוע הגישו עשרות הצעות יצירתיות ובסופו של דבר הוחלט כי הלוגו יכיל את הלוגו הקיים תוך ציון 130, בעוד הסלוגן הוא "חוגגים מהדר למחר".

הסלוגן והלוגו של חגיגות ה-130 לרחובות

הסלוגן והלוגו של חגיגות ה-130 לרחובות

 

ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים מזה מספר חודשים לתכנון מגוון הדרכים לציון 130 לעיר רחובות. לאחר בחינת עשרות הצעות יצירתיות, החלטנו על בחירת הלוגו והסלוגן. הלוגו מבטא את 130 השנים שאנו מציינים השנה, והסלוגן מבטא את ההיסטוריה של העיר, יחד עם הקידמה והחדשנות שקיימים בה כעת במגוון דרכים. לרחובות היסטוריה מפוארת ואנו פועלים על מנת להבטיח לה עתיד מזהיר".

חבר המועצה מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "חגיגות ה-130 לרחובות יחלו בעוד כחודשיים ואנו שוקדים על הכנת תוכנית אירועים לאורך כל השנה הבאה. אני מזמין את התושבים להגיע ולהשתתף, ולחגוג את ההישגים, הרוח והיופי שהם כולם העיר רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר