ג'אז במופת רחובות (צילום: יח"צ)
ג'אז במופת רחובות (צילום: יח"צ)

מועדון הג׳אז של מופת רחובות עולה קומה

סדרת ההופעות בכיכובה של מירה חיימוביץ' זכתה להצלחה ותעבור מהמבואה לאולם

פורסם בתאריך: 30.8.17 07:00

-->

טריו ג׳אז, סדרה שהתחילה בשנה שעברה באולם מופת של רשת חוויות רחובות, הפכה למועדון ג׳אז לשלושה ערבים, סביב שולחנות עם כיבוד, שתייה ותאורת מועדון.

הסדרה כללה שלושה מופעים: טעימות ג׳אז, מחווה לאלה פיצג׳ראלד במלאת 100 שנים להולדתה, ומחווה לאנטוניו קרלוס ז׳ובים במלאת 90 להיוולדו. בשלושת המופעים כיכבה זמרת הג׳אז תושבת רחובות וממייסדי בימת הנוער, מירה חיימוביץ'. מירה, שגדלה בעיר, המשיכה בלימודים באקדמיה למוזיקה בירושלים ומשם עברה לארצות הברית להתמחות בשירת הג׳אז. היא הופיעה שנים רבות במועדוני הג׳אז בעיר והוציאה אלבום על טהרת המילים שכתבה. בהופעות במופת ליוו אותה מיטב מוזיקאי הג׳אז בארץ ובעולם והקהל מילא את ה״מועדון״.

מירה חיימוביץ'

מירה חיימוביץ'

 

אילן גרזי, מנהל מופת: "במופע האחרון מי שלא הזמין כרטיס מראש נאלץ לחזור לביתו. לאור ההצלחה של הסדרה ולאור העובדה שהמבואה כבר לא יכולה להכיל את הקהל הרב, הוחלט להמשיך עם הסדרה בעונה הקרובה ולהעביר את המופע לאולם למעלה. בסדרה הקרובה יהיו שני מופעים בהם מירה תארח הרכבי ג׳אז שונים".

המופע הראשון יתקיים ב-25 בנובמבר עם "דיאולה", הרכב ג'אז נשי ווקאלי-אינסטרומנטאלי המבצע ממיטב שירי הג'אז האהובים בעיבודים מקוריים. המופע השני יתקיים ב-3 בפברואר 2018, בהשתתפות אלון אולארצ'יק בערב סוחף ומרתק במקצביו הברזילאים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר