איריס ועופר פורטוגלי (צילום: רונן אקרמן)
איריס ועופר פורטוגלי (צילום: רונן אקרמן)

רביעיית איריס תופיע במופע השני בסדרת "עולם הג'אז" ברחובות

רביעיית איריס תופיע בקונסרבטוריון העירוני ברחובות עם תכנית מגוונת המשלבת קטעים מתוך רפרטואר זמרות הג'אז הגדולות בעיבודים מקוריים, לצד עיבודים של נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית

פורסם בתאריך: 7.1.20 09:26

-->

המופע השני בסדרת "עולם הג'אז", בהפקת המחלקה למוזיקה של החברה העירונית רחובות, יתקיים ביום חמישי ה-9.1.19 בשעה 20:30 בקונסרבטוריון העירוני.

בערב זה יופיעו רביעיית איריס עם תכנית מגוונת המשלבת קטעים מתוך רפרטואר זמרות הג'אז הגדולות בעיבודים מקוריים, לצד עיבודים של נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. ההרכב כולל את איריס פורטוגלי – שירה ותופים, עופר פורטוגלי – פסנתר, עיבודים וניהול מוזיקאלי, ערן זילברברג – קונטרבס, ועופר גנור – גיטרה.

איריס ועופר פורטוגלי הכירו בשנת 1987 על מדרגות בית הספר היוקרתי ברקלי בבוסטון. במהלך שהותם שם הקימו רביעיית ג'אז שכללה עוד שני מוזיקאים מהסצנה הבוסטונית. יחד החלו להופיע במועדוני הג'אז בעיר. במהלך השנים הופיעו עם רביעייתם באין ספור הופעות ובפסטיבלים בארץ ובעולם, ושיתפו פעולה עם אומני ג'אז מהארץ ומחו"ל ביניהם: יוסי פיין, אלי מגן, אבי לייבוביץ, אלי דג'יברי, יהודה עדר ועוד. כמו כן, עבדו עם זמרים ויוצרים פופולאריים כמו: יהודית רביץ, מוש בן ארי, רותי נבון, מיקי גבריאלוב, דפנה לוי, דני ליטני ואחרים.

המופע יתקיים ביום חמישי ה-9.1.19 בשעה 20:30 בקונסרבטוריון העירוני, רחוב סירני 52, רחובות. מחיר כרטיס: 95 שקלים. לרכישת כרטיסים: 086683881/2.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר