מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)
מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)

נותרו כרטיסים אחרונים למחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" של בימת הנוער

השבוע זה קורה ומחזמר חנוכה של בימת הנוער רחובות יוצא לדרך. אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "ההתרגשות גדולה. אחרי הכנות של חודשים אנו שמחים להציג את התוצר המופלא שיצרו הצוות המקצועי והחניכים"

פורסם בתאריך: 22.12.19 10:42

-->

מאות חניכי בימת הנוער הגיעו בשבוע האחרון לחזרות אינטנסיביות בהיכל התרבות ברחובות, לקראת עשרות ההצגות שצפויות להתקיים במהלך חג החנוכה.

גם השנה, עיריית רחובות והחברה העירונית פעלו לטובת תושבי האזור עם מחזמר מרהיב ומרתק קרוב לבית ובמחיר אטרקטיבי. המחזמר מהווה גאווה מקומית שכן השחקנים בו הינם חניכי בימת הנוער תושבי רחובות והסביבה.

לבאי המחזמר, "הנסיכה של אנדרסן", מצפה מופע מצחיק, מרגש ומקורי המגולל את העלילה הקלאסית "הנסיכה והברבורים" של הנס כריסטיאן אנדרסן בעיבוד מוזיקלי חדש. הקהל ייחשף לסיפור אודות הנסיכה ו-11 אחיה המגורשים מהארמון על ידי אמם החורגת והמרושעת, המתכננת להשתלט על כל הממלכה. כדי להשלים את שלטונה ולסלק אותם לתמיד, המלכה הרעה מכשפת את הנסיכים והופכת אותם לברבורי בר. רק הנסיכה הקטנה מצליחה לחמוק ולהסתתר ביער, שם היא לומדת לשרוד. האחים לא מפסיקים לחפש אחר אחותם האבודה, ולבסוף כשהם מוצאים אותה הם מביאים אותה למקום מבטחים, שם היא מגלה כיצד תוכל להסיר את הכישוף.

את המחזמר כתבה המחזאית והיוצרת המוכרת והמוערכת נועה ברנר ("מותק של פסטיבל", "פיטר פן" "סינדרלה" ועוד). המחזמר מתאים לכל המשפחה ומלבד החוויה המורכבת מתלבושות ותפאורה ססגונית, מוזיקה קליטה, משחק משובח והומור, המחזמר מלמד על חשיבות הנחישות והאהבה.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מזמין את כל התושבים לצפות במחזמר. אנחנו מאוד גאים בחניכי בימת הנוער שמלמדים אותנו התמדה מהי ועמלים בימים אלה כמעט מדי יום. מדי שנה מעלה המחזמר את הרף. לכל הצופים מצפה חוויה תיאטרלית נפלאה ומשובחת".

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "ההתרגשות בבימת הנוער הנה גדולה. אחרי הכנות של חודשים אנו שמחים להציג את התוצר המופלא שיצרו הצוות המקצועי וחניכי בימת הנוער. אני מציע לכל תושבי האזור לא לפספס את מחזמר הנסיכה של אנדרסן".

מחיר: 45 שקלים לכרטיס לתושבי רחובות, 49 שקלים לתושבי חוץ. להזמנת כרטיסים: 089232200 או באתר החברה העירונית. ההצגות תתקיימנה בהיכל התרבות רחובות, רחוב יעקב 48.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר