בוריס זובין
בוריס זובין

פילהרמוניה רחובות מציגה: אגדת פסנתר עם בוריס זובין

קונצרט ראשון בסדרה החדשה של פילהרמוניה רחובות יתקיים ביום רביעי ה-20.11.19 בשעה 20:30 עם תושב העיר בוריס זובין. פסנתרן בעל רזומה עשיר ובינלאומי

פורסם בתאריך: 17.11.19 06:53

-->

ביום רביעי הקרוב (20.11) בשעה 20:30 יתקיים קונצרט ראשון מתוך הסדרה החדשה של פילהרמוניה רחובות, אגדת פסנתר. הקונצרט יתקיים באולם החדש של מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. באולם הוצב פסנתר כנף מרשים לנגינתו של הפסנתרן המוכשר בוריס זובין.

חובבי הפסנתר ברחובות כבר מכירים את זובין כאושיה תרבותית מקומית. בשנים האחרונות הוא מופיע עם הפסנתר בקונצרטים בעיר, ובנוסף הוא המלווה הקבוע של מקהלת שחר מרחובות. זובין בעל רזומה עשיר בנגינה בפסנתר, עוגב וצ'מבלו במסגרת אירועים שונים ברחבי הארץ ובחו"ל. כמו כן, הוא זוכה פרס שלישי בתחרות בינלאומית לפסנתר בפריז. בקונצרט ינגן זובין: ל.ו. בטהובן – 32 ואריאציות, פ. ליסט – סונטו של פטררקה 104, פ. שופן – סונטה מס' 3, ועוד.

בהמשך הסדרה תופיע במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל הפסנתרנית דוראל גולן. לסיום, כמיטב המסורת, יופיעו שלושת זוכי תחרות הפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין בהיכל התרבות העירוני.

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "משמח לפתוח את הסדרה עם בוריס זובין, תושב העיר, שמופיע ברחבי הארץ ומסביב לעולם".

ריטה וינוקור, מנהלת המחלקה למוזיקה רחובות ומנהלת הקונסרבטוריון העירוני: "אנחנו גאים מאוד בבוריס זובין אשר תרם רבות לאהבת נגינת הפסנתר בעירנו. בקונסרבטוריון היום לומדים כ-100 תלמידים פסנתר כל שנה. לכן ראינו לנכון לפתוח סדרה שהיא על טהרת נגינת הפסנתר. אני מזמינה את הציבור לבוא וליהנות".

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים במחלקה למוזיקה רחובות, בטל': 086683881/2.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר