מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)
מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)

חנוכה 2019 ברחובות: החלה מכירת הכרטיסים למחזמר המסורתי של בימת הנוער

עיריית רחובות והחברה העירונית מציגות את "הנסיכה של אנדרסן": מחזמר חנוכה לכל המשפחה בהשתתפות מאות חניכי בימת הנוער, בעלות שפויה של 45 שקלים בלבד. החלה מכירת הכרטיסים

פורסם בתאריך: 28.10.19 14:09

-->

גם בחג חנוכה הקרוב אין צורך לנסוע מחוץ לרחובות ולהוציא מאות שקלים על הצגות ילדים. כמיטב המסורת, גם השנה יעלה בהיכל התרבות העירוני מחזמר חנוכה מקורי ומרהיב לכל המשפחה מבית בימת הנוער של החברה העירונית רחובות: "הנסיכה של אנדרסן". ההצגות תתקיימנה במהלך ימי החג 24-30/12, במחיר של 45 שקלים בלבד לתושבי רחובות.

אשתקד היה זה המחזמר "משחקי הקסם" שהימם את הקהל בהיקף ההפקה ובמקצועיות השחקנים. השנה דאגו בבימת הנוער רחובות להעלות שוב את הרף ולהפתיע את הקהל עם מחזמר מרהיב, משחק ברמה גבוהה, שירים קליטים, מוזיקה נפלאה, תלבושות ססגוניות ועלילה מעניינת המתאימה לכל המשפחה.

"הנסיכה של אנדרסן" הינו מחזמר מצחיק, מרגש ומקורי. המחזמר מגולל את העלילה הקלאסית "הנסיכה והברבורים" של הנס כריסטיאן אנדרסן בעיבוד מוזיקלי חדש, ומספר על נסיכה ו-11 אחיה המגורשים מהארמון על ידי אמם החורגת והמרושעת המתכננת להשתלט על כל הממלכה. כדי להשלים את שלטונה ולסלק אותם לתמיד, המלכה הרעה מכשפת את הנסיכים והופכת אותם לברבורי בר. רק הנסיכה הקטנה מצליחה לחמוק ולהסתתר ביער, שם היא לומדת לשרוד. האחים לא מפסיקים לחפש אחר אחותם האבודה ולבסוף כשהם מוצאים אותה הם מביאים אותה למקום מבטחים, שם היא מגלה כיצד תוכל להסיר את הכישוף.

האם אהבתה לאחים שלה תעניק לנסיכה כוח להשלים את המשימה? האם המלכה הרעה תיענש על מעשיה המרושעים? האם יוכלו הנסיכים לחזור אל הארמון? כל אלה יסופרו על ידי אנדרסן הנער מספר-הסיפורים העומד בפינת השוק, שובה את לבם של העוברים והשבים ושל הקהל היושב באולם וסוחף אותם אל תוך סיפור האגדה.

מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)

מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" (צילום: סלי פטל)

 

את המחזמר כתבה המחזאית והיוצרת המוכרת והמוערכת נועה ברנר ("מותק של פסטיבל", "פיטר פן" "סינדרלה" ועוד). תכני המחזמר הותאמו לכל המשפחה והם כוללים מסר חינוכי וערכי על היכולות הטמונות בכל אחד ואחת מאיתנו, על חשיבות הנחישות והאהבה.

מחזה ותמלילים: נועה ברנר, בימוי: ז'אק זרביב, ניהול מוזיקלי, לחנים ועיבודים: מוישלה יוסף, כוריאוגרפיה: רעות טוויג, עיצוב תפאורה: מושיק יוסיפוב, עיצוב תלבושות: רונה משעול, איפור ופאות: בר ברק.

במהלך החג תתקיימנה מספר הצגות ביום, החל מיום שלישי 24.12 ועד יום שני 30.12. לרווחת הציבור מחיר כרטיס מסובסד הינו 45 שקלים לתושב רחובות ו-49 שקלים לתושבי חוץ.

מועדי ההצגות:

יום שלישי 24.12 – 13:30, 16:00, 18:30

יום רביעי 25.12 – 11:00, 13:30, 16:00, 18:30

יום חמישי 26.12 – 11:00, 13:30 (מופע מונגש), 16:00, 18:30

יום שישי 27.12 – 10:00, 12:30

מוצ"ש 28.12 – 20:00

יום ראשון 29.12 – 11:00, 13:30, 16:00, 18:30

יום שני 30.12 – 11:00, 13:30, 16:00, 18:30

כרטיסים ניתן להזמין בטל': 089232200 או באתר החברה העירונית. ההצגות תתקיימנה בהיכל התרבות רחובות, רחוב יעקב 48.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים להזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים, לצפות בהפקת הענק החדשה של בימת הנוער רחובות לכל המשפחה. בימת הנוער רחובות היא עוגן תרבותי חשוב בעיר התרבות, ואנו משקיעים בה בהתאם".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "מדי שנה בימת הנוער מעלה את רף ההפקה של מחזמר חנוכה ובשנים האחרונות הוא אינו נופל באיכותו מההפקות הגדולות עתירות הידוענים. תושבי רחובות, אל תחמיצו את החוויה המרהיבה הזו".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מחזות הזמר של בימת הנוער מציעים חוויה תיאטרלית ומוזיקלית איכותית וערכית לכל המשפחה במחיר אטרקטיבי. בימת הנוער רחובות הפכה לשם דבר גם ברמה הארצית עם בוגריה המפורסמים. בליווי אנשי המקצוע הטובים בארץ, ייצרנו הפקה בסדר גודל ארצי, שמוצגת עשרות פעמים במהלך ימי החנוכה".

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "בחודשים האחרונים, ובייחוד כעת משהסתיימו חגי תשרי, חניכי בימת הנוער מגבירים הילוך בהכנות והחזרות לקראת המחזמר החדש. על הבמה יציגו מאות חניכי בימת הנוער בכל הגילאים, בתחפושות ואיפור מרהיבים ומושקעים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מורן

    כל הכבוד על הצגות מושקעות ומעולות, אבל בסוף, הנחה לתושבי רחובות מסתכמת ב4 שח?.. עלוב..

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר